Utkast: Juni 25, 2010

GLAD MIDSOMMAR!
HAr ingen aning om hur min midsommar kommer att bli, min familj har brukat fira den med en annan familj, som har en dotter som är lika gammal som mig. Men nu skulle hon iväg på annat håll, kul o vara där då. Så jag blev bjuden hem till min gamla klasskompis, som jag inte kommer jättebra överens med... Menmen, det är bara en kväll. Jag är glad att jag är bjuden, det kan nog bli ganska kul! (...)

Imorron bitti ska jag och hela släkten till mormors sommarstuga, mysigt, faktiskt! Jag älskar att vara där uppe, då vet man att det är sommar! Och vi sova över där tills på söndan då vi ska äta på restaurang!

Förresten, jag åkte till ica igen igår, och kollade närmare på han som jag trodde ja kände igen.. det var inte han! Det var en annan snygging. Fast dem var sjukt lika! haha. Jag hatar att vara närsynt.

Jag vet att jag aldrig har tur i någonting, men jag tänker gå med i en tävling till för att vinna ett Green day rockband! (även fast jag inte har PS3 eller Xbox 360)

Hoppas alla får en trevlig midsommar, inkl jag själv. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det lutar åt den klänningen jag hade på skolavslutningen.

2010-06-28 @ 17:05:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0