En dag

Idag har vädret varit underbart! Nästan 30 grader! Tur att jag är i sverige för en gångs skull när det är fint väder. Det var lika fint väder för exakt ett år sedan, men då var jag i Rhodos. Året innan dess så var jag i Cypern när det var som finast i Sverige. Så hoppas jag prickat in en bra vecka att vara borta i år!
Igår när jag satt och åt, så slog det mig att det var exakt ett år sen jag åkte till Rhodos. Shit. Så snabbt det gått.

haha ska säga en till sak om igår. Jag stod och åt ut flingpaketen på kvällen, som jag gör ibland.. då kommer pappa och säger "Äter du nu igen!?".. KUL.. Han har sagt så innan också. Så mycket äter jag inte. Idag tog jag bara en portion spagetti och köttfärsås, (sen åt jag glass) och nu ikväll åt jag en liten bit paj och en banan. Sen ska jag springa i skogen.

Dagen spenderades med min lika green day galna kompis. Vi satt och kollade på Bullet ini a Bible. Jag blev jätterörd när dem spelade Wake me up when september ends, den har jag inte hört liveversionen på sedan jag var i ullevi, när Billie var en meter ifrån mig. Sjukt vad jag saknar det. Men det är ju förhoppningsvis bara två år tills nästa turne. hehe.
Vi gick också en sväng i min lilla by, det är så fruktansvärt litet...och instängt, jag vill härifråååån!
Längar till den dagen jag flyttar härifrån!

Och jag fick smsa min kusins flickvän och påminna henne om att maila mig bilderna som jag ska skicka in till en tävling. Jag vet att det inte är stor chans att jag vinner, men om man inte försöker, så kommer jag säkert att ångra det..
Så jag hoppas att hon skickar bilderna idag eller imorron, innan tävlingen avslutas.

Imorron ska jag putsa fönstrena på huset, kanske tjäna en guldpeng eller två. 

Jag hade inte bangat att vara i Prag just nu.

Dagens låt: Christie road - Green day
2010-06-29 @ 18:59:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0