Jag är inte galen! (jo)

Vaknade tidigt fast jag hade sovmorgon, genast kollar jag mobilen för att se om det har hänt något nytt. "Ett nytt sms". Det är från min kompis som var på konserten igår, det första det står är "jag gråter som en gris!" HAHA! Hon hade iaf haft det askul och sa att dem hade spelat When it's time! Det är en ganska ny låt, skitfin, som finns på denna skivan:



Nu ska jag skriva om/klaga på skolan!
Sitter först i bibblan och pluggar för provet i eftermiddag och sen går jag till lektionen för att redovisa företagsbesöket. Gick helt okej. Sen så stannade jag kvar för att snacka med Tuf läraren om det slutprovet man kan skriva om man vill höja sitt betyg. På första provet fick jag MVG, andra ett poäng ifrån mvg, tredje och senaste fick jag 2p från mvg. Sen kan jag tillägga att jag fick mvg på projektet och jag är på lektionerna, jag kommer i tid till dem och jag jobbar på dem, sitter inte vid facebook!(okej det har väl hänt någon enstaka gång, men inte ofta!) Och det vet läraren och han säger at jag ligger preciiiis på håret. Det är det att min s.k. trend har gått ner. Så han menar att om jag hade haft samma resultat i annan ordning hade jag fått mvg. Och det är bara enstaka poäng det handlar om, come onnnnn, GIVE ME A BREAK! Så nu ska jag plugga på 6 kapitel på mindre än en vecka för att ha chans till att få mvg. Om jag inte sätter mvg på det har jag gjort allt i onödan! OCH jag kan tillägga att jag har ett engelskaprov dagen innan, och på det måste jag också få ett mvg.
Känns som jag anstänger mig så otroligt mycket utan att någon märker det. Jag höll seriöst på att bryta ihop idag när jag snackade med han.. 
Och andra som inte jobbar, men skrev ett mvg(2p mer än mig) på senaste provet, ser han som en trend uppåt och dem får mvg utan att behöva skriva slutprovet.

Sen fick jag tillbaka matteprovet, även där, ett poäng från mvg... JAG PALLAR INTE! hahaha, jag blir galen. VAD JAG ÄN GÖR HUR MYCKET JAG ÄN FÖRSÖKER.. SÅ RÄCKER DET INTE!
Ioförsig har jag fått bra på dem andra proven i matte så jag hopppas att jag kan få ett mvg iallafall.
Sista lektionen så skrev jag provet i konstruktion, det kändes bra när jag skrev det och jag svarade på allt. Så håller tummarna. Måste nämligen få ett mvg på det provet för at få mvg i betyget där med.

MEN jag är ledig imorron. SÅ SJUKT SKÖNT! Och i övermorgon är konserten och jag ska glömma allt som har med skola och annat skit att göra den dagen. Bara leva!

Dagens låt: 21 guns - Green Day

Do you know what's worth fighting for
When it's not worth dying for?
Does it take your breath away
And you feel yourself suffocating?
Does the pain weigh out the pride
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight.
2010-06-03 @ 16:22:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0