Bild, fönster och kryp

Min kusins flickvän är guld värd. Så sjukt snäll. Hon skickade säkert 30 bilder(utav typ 100) som hon hade valt ut som hon tyckte var bäst till tävlingen. Så jag får mailen och blir jätteglad, meeen jag kan inte öppba bilderna!? dem är i fel format. Så jag får be henne ändra formatet till jpg format och skicka igen. Jag käner mig jättebesvärlig. Men det fixar hon och 5 min senare skickar hon bilderna igen. Så jag kunde skicka in en bild till tävlinen igårkväll. Bilden är störtskön! Haha! Får hålla tummarna ;)
Jag hoppas att min kusin friar till henne och att dem gifter sig, hehe (eller det kanske kan dröja några år, dem är bara 23år haha). Jag vill gå på bröllop! Jag har inte varit på ett bröllop sedan jag var typ 5 år, då min mammas kusin gifte sig i Italien, det var skiiiiitfint! Sen var hela handbollslaget på min gamla tränares bröllop, hela laget kom dit i träningsoveraller haha, ändå gulligt.
Sen dess har jag inte varit på bröllop. Jag tycker att det är så fint.

Nu ska jag snart putsa fönstrena... ush. Jag bara skjuter upp det hela tiden och så sitter jag här och klagar på att jag inte har något att göra... Och vädret är bara sådär idag. Det var nog strömavbrott inatt, för alla digitala klockor är nollställda... och jag vaknade inatt över att det regnade. Lät som ett vattenfall precis utanför mitt fönster.
Igårkväll kollade jag på filmen Dead or Alive som gick på tv6. Shit vad snygga kroppar alla människorna hade där. Ooh vad jag önskar att jag kunde se ut så. Men jag har förbättrat mig med maten! Så jag hoppas på en förbättring.

Igår var jag duktig och sprang i skogen. Det var småkryp ÖVERALLT! Dem flög in i mig hela tiden. det värsta var när det flög in en i munnen. ÖÖHÖE Jag fick klökingar, samtidigt som jag sprang.. Sen sprang jag med munnen stängd, men då fick jag ingen luft, så det var inge bra det heller. Sen när jag satt i bilen på vägen hem så fick jag en brilliant idé, en sån mask som fäktare har, sån skulle man kunna ha när man sprang. Då skulle inga kryp kunna flyga in i ögonen och munnen.
Om jag inte skaffar en sådan mask dröjer det nog ett tag innan jag springer i skogen igen..

Dagens Låt: Longview - Green day

2010-06-30 @ 13:25:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0