Now it's time!

Dagen med litet d är äntligen här, imorron är det t-t-THE Dagen!
Sitter och lyssnar på hög musik med fönstrena öppna så jag känner luftdraget. Så sjukt härligt! Det typ luktar sommar tilochmed! Vädret är underbart och jag har hört att det ska bli bra imorron också, NICE! Och jag har nästan packat färdigt! Nice att vara ledig idag! Om några timmar bär det av, från skåneland till götet.

Först så ska jag på min sysslings student, det ska bli trevligt. Får ta det lite lungt så jag orkar gå upp tidigt på lördagen för att köa ;)
Det finns inte ord för att beskriva den känslan jag känner, jag ska se mitt favoritband, träffa massa härliga nya människor, hoppas jag iaf haha, men annars så har jag ju 5 killar från min klass som också är med. Och jag ska inte tänka på nååågot annat, bara mig själv och green day och hur glad jag är. Unden den dagen ska jag bara skew my own reality (om ni har sett Bullet in a Bible fattar ni) och är så jäkla gött!

Och igår när jag satt här vid datorn, som vanligt och hade loggat ut från blogg.se ser jag en assnygg klänning, nästan precis en sånn jag vill ha på modegallerian.se ! Så efter helgen ska jag och min farmor och min syster bege oss till en affär som har det märket på kläder och jag hoppas att den ser bra ut på mig!

Jag tänkte inte göra ett jättelångt inlägg idag, för omväxlings skull, men det blev ändå ganska långt, hehe.
Men jag kommer inte att skriva något imorron, och kaaanske inte på söndan, beroende på hur dags jag kommer hem. Men när jag är hemme så kommer jag iallafall att skriva ett långt, och då menar jag jättelångt inlägg om hela lördagen, och lite fredagen.

Nu ska jag bara tillägga en liten sak, jag har tillomed börjat att läsa på lite till proven nästa vecka! Måtte jag få mvg på de proven annars...blir jag ARG!

Dagens låt: Hot hot hot - Crossfire

mmmmmmm sommrig. Vill ha glass nu!

2010-06-04 @ 09:30:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0