No more paradise

2 dagar senare.
Då var det en ny dag. Måndag. Ett helvete jämfört med lördag. Lördag var ett problemfritt paradis.
Upp och hoppa klockan 6 som vanligt på en måndag. Komma till första lektionen, där är 4 pers, inkl mig. Får reda på vårt betyg, sen håla. Så jag gick och skrev klart min uppsats om pi. Hallå visste ni att det finns en officiell pi-dag? Då ska man äta paj och pizza. HAHA!
Btw så kommer jag att få MVG i bild! Kalas!

Och en så sjukt lång håla i mitten av dagen, så då gick jag hem till mormor och åt mat och berättade om green day. Älskar att snacka om det!
Sen är jag bara så sjukt trött, och när jag är det så får jag huvudvärk. MIGRÄN! Och jag kunde inte gå hem från skolan förren jag var klar med att bygga min fågelholk i designen.
Så jag kom inte hem förren vid 4.

Då gick jag och sov, huvudvärken är lite bättre nu. Men bonnabrännan på halsen svider, revbenen ömmar och armbågarna är blåa.
Jag klagar faktiskt inte mycket i dagligt tal, därför jag skaffa bloggen, haha! Den är till för att rensa mitt huvud.

Nu sitter jag och lyssnar på green day. Suprise! När jag lyssnade på dem imorse på väg till bussen, det var första gången jag lyssnade på dem efter konserten. Så var tårarna på väg fram och en liten snyftning. Jag saknar lördag. Hela den dagen var så bekymerslös. Nu dröjer det ju några år tills dem kommer igen, skulle göra nästan vad som helst för en ståplatsbiljett till något av gigsen dem har kvar. Har lite gd-abstinens nu. Men det hade jag efter förra också haha.

Nu ska jag snart lägga mig och sova. Orkar inte plugga. 2 prov kvar! FUU!
Jag är ledig imorron, min sola tar studenten, 1 år kvar! Det är endå inte alls mycket! Iallafall, imorron ska jag på jakt efter en klänning till skolavslutningen. Håller tummarna.
Fast jag har aldrig tur, inte när det gäller sånt. Jag vinner aldrig eller drar högsta vinsten eller hittar den perfekta klänningen. Hade varit kul at ha det någon enstaka gång.

Dagens låt: Viva la Gloria? (Little Girl)

2010-06-07 @ 18:41:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0