så sjukt slut

Jag är så otroligt trött.
Jag har ingen ork eller motivation kvar.
Jag slänger snart böckerna i väggen och skriker. Så trött är jag.
I flera timmar har jag suttit och skrivit en sammanfattning på hela boken...
Och jag är så arg på migsjälv att jag har glömt att lägga märke till så mycket i lördags, hur bille visst hade ändrat på texten i She och sjungit till svenska flickor typ. Lästa att han hade sjungit det. Men jag har ingen minne av det. Var väl upptagen med kameran eller för fokuserad på att inte få mina revben korssade. FUU!
Nu är jag deprimerad.
Och jag bara äter och äter...men jag känner mig ändå tom.

Jag tror att jag tar mig friheten att ge mig själv sovmorgon imorron fastän jag börjar klockan 8... för första gången. haha.

Var i affären idag för att hitta klänning till skolavslutningen, hittade den jag letade efter..MEN den fanns inte i min storlek. Dem skulle se om det gick och fixa till torsdag, så jag ska dit igen då. men om dem inte har den då, så har jag ingen klänning! Får väl ta någon tunika istället. Suck.

Jag vill sova nu, men jag kommer inte kunna somna för jag är så orolig över att jag inte kommer skriva mvg på proven. Då har jag pluggat i onödan...slitit och nästan haft ett breakdown för ingenting.

Nu är jag utmattad. Jag orkar inte ens dusha. Jag vet att jag kommer se ut som crap imorron, men jag pallar inte bry mig.
Fast det är bara 2 skoldagar kvar.. håll ut.

Dagens låt: Burnout - Green day
Saknar redan 5e juni. Hoppas att dem kommer tillbaka snart!

2010-06-08 @ 20:55:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0