Den som inga byxor har..

Åkte till skolan med idrottskläder för jag har idrott första lektionen, när jag väl kommer fram till skolan slår det mig Jag har ju glömt byxor!! Och jag tänker iiinte gå i joggingbyxorna hela dagen, eller utan byxor för den delen heller(det var för kallt för det)! Får panik, för det skulle ta alldeles för lång tid och åka med buss hem för att hämta och sen åka tillbaka till skolan.
Men som tuuuuuuuur var så har en kompmis med sig ett par extra jeanstights, som jag fick låna! Halleluja!! Vilken tur!! Jag har aldrig velat ha ett par jeansthights innan för jag tycker inte att jag såg bra ut i dem och för att dem satt inte skönt. Men dessa såu ut som riktiga jeans och var riktigt sköna!! Nu vill jag ha jeanstights..

Jag skippade sista lektionen idag för att jag inte pallar en håla till idag och för att plugga. Och jag har pluggat lite, nu tar jag bara en paus. 
Imorron är det TUF provet, äntligen ska jag få det överstökat, sen e det bara 3 prov kvar (och 2 arbeten)höhö.

Imorron så ska jag göra en sak som jag har skjutit upp i några år, så jag hoppas att allt går bra.

OOOCH så måste jag bara tillägga, gårdagens avsnitt av desperate houswives...så jeeeeefla späänande! Längtar till nästa, men endå inte för det är det sista för säsongen..

It's the final countdown.... 10 DAGAR!!

Jag kan knappt fatta det, om bara 10 dagar så ska jag se green day igen!


Dagens låt: Castaway - Green Day  
2010-05-26 @ 16:43:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0