god MORR gon

Hhehee, fyndig jag är med rubriken, Catwoman idag!!(därav MORR)

Ååooch jag har sovmoron idag, till 13.15, det är najs om något! Nu kan man chilla på morgonen och man har äntligen tid att rosta en macka! Glad blev jag, så jag gjorde det, men mackan blev ju svart, fastän jag bara hade ställt in rosten på 1,5.. ja dedär är en konst, att rosta bröd. Eller att hitta en bra brödrost iaf.

Nu lyssnar jag på stamp on the ground och taggar för ikväll!

Stamp on the ground
jump jump jump jump
movin' all around

(tror ävet att jag lyssnade på den när jag skaffade bloggen, därav namnet om det var nån som undrade, eheh.)

BTW 14 skoldagar till sommarlooooov!!!
2010-05-21 @ 08:40:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0