I MORR ON

In till skolan, skriva prov i 4h, rast, lektion, sluta!
Provet gick ganska bra hoppas jag, förstår inte vfr dem ALLTID ska spara den svåraste uppgiften till sist, då man är som tröttast... jag failade på den. Menmen... sånt e livet.

Today fick jag ett mail där det står att jag inte fått ngt sommarjobb... Blev besviken för jag hade tyckt det varit jättekul att ha det jobbet + att tjäna pengar på det! Nu får jag väl rasta hundar istället.

Imorgon ska jag på maskeradfest, så nu har jag kollat massa bilder på google för att hitta inspiration, I found it. Nu ska jag bara hitta kläder som ser bra ut! Ska tillverka egna öron också, för jag hinner inte köpa.



Så här ser min inspiration ut, CATWOMAN!

Dagens låt: Beautiful day - U2
2010-05-20 @ 16:29:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0