Onödigt babbel

Igår var jag på tjejmiddag, det var trevligt. Helt otroligt vad tjejer kan snacka asså! Tror vi satt och snackade från klockan 7 till klockan 12 konstant! 

Idag så skulle jag plugga, och det gjorde jag! I 10 minuter. Det gick bra ända tills jag kom till de svåra uppgifterna.. wtf!? Samtidigt som jag pluggade kom jag på att tungan ser riktigt konstig ut på undersidan!

Jag var ute och solade idag med faktiskt, för fösta gången iår. Men sen kommer pappa o frågar om vi vi har köpt någon morsdag present. Whoops! Helt glömt bort. Så det var iväg till affären och köpa ett halsband.

På samma gång köpte vi hamburgare som blev maten ikväll. Vi köpte från Max, det jag gillar med det är att hamburgarna alltid e nygjorda och det brukar vaar god sallad i. Men denna gången var det nästan ingen sallad i och pommesen smakade inte gott...

Dagens låt: Can tou feel the love tonight - Elton John
Lejonkunen ♥

Har jag sagt att jag är galet taggad för nästa vecka förresen?

2010-05-29 @ 18:39:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0