SHAPE UP

Ibland vill jag vara osynlig, för att inte vara ivägen.
Ibland vill jag vara stum för att inte säga så korkade saker hela tiden.
Ibland vill bara skrika för blir så trött på att nästan ALLA klagar och får mig att känna mig så dum. Blir så sur på migsjälv för jag tar åt mig allting.
Försöker att intala migsjälv att det är inget fel på mig, men det är inte så lätt.

Är så trött på dem flesta(inte alla!) i min omgivning och jag är trött på skolarbetet... Känns som det jag lever för förtillfället är att jag ska se green day nästa vecka!! Helt insane att det redan är nästa vecka! Ska bli så sjukt skänt att komma bort och träffa massa nya sköna människor i kön och under konserten bara glömma bort allt, exakt ALLT annat! Kommer att vara som ett stort tomt hål i min mage sen, för såå länge som jag sett fram emot det! Sen för jag längta till sommarlovet, sen utlandsresan, sen min 18års dag osv...

Nu ska jag snart nypa mig hårt i armen och säga högt till migsjälv "SKÄRP DIG!", jag har inte börjat plugga till tufen än och jag känner mig fortfarande så dålig. Men det är bara jag som kan ändra på det, så jag får väl försöka iallafall.

Dagens låt: Extraordinary girl - Green Day 
tips: lyssna även på låten med The Original Brodway cast. Den e riktigt bra!

2010-05-24 @ 17:36:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0