Titta en blogg!

Jahapp, då har jag skaffat en blogg! Kalas!
Jag skaffa den mest för att skriva exakt vad jag känner för lite då o då :)

Idag vare operation dagsverket och jag har städat, dammsugit och dammtorkat hela huset. Och jag har lärt mig en  ny sak om mig själv, jag hatar att städa! Eller iallafall när mamma står bakom en och sa kommentera hur man står när man dammsuger! haha Jag fyller 18 i år, jag veet hur man använder en dammsugare!
Och on top of städningen så handlade jag mat !
Om det är så det är att vara vuxen så vill jag inte...

Nu borde jag väl plugga till mitt slutprov i matte som jag har på torsdag...

Dagens låt: Anotherone bites the dust - Queen
För att, ja den e ball helt enkelt.
2010-05-17 @ 20:22:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0