I'm walking in..

... SUNSHINE åååhå, och det är underbart med sol, men skoskavet kunde jag gärna sluppit, brukar ha Compeed skavsårsplåster, men dom var slut...buhu  Så det var riktigt najs och komma hem och ta av skorna och byta ut jeansen(som också skaver) mot mjukisbyxor. Vilket självplågeri...men den som vill vara fin får lida pin, aight?
Fast en så dum sak att lida av endå, jag hade gärna gått osminkad i mjukisbyxor och foppatofflor i skolan, men det har jag inte självförtroendet till. Synd ju.

Ska iväg snart och leta efter en klänning att ha på skolavslutningen, likadant varje år; kommer till affären full av förväntan och tror att man ska hitta den där perfekta klänningen som sitter som en smeck och får folk att tappa andan på skolavslutnigen,, men nej, det gör man aldrig, inte jag iaf. Och det värsta är att när jag provade klänningar sist i min vanliga storlek, så kom jag knapp i dem!! Beach 2010 känns så avlägset pga det dåliga vädret, men det är nog dags att börja ut o springa snart!...ELLER! tjata på mamma o pappa om en crosstrainer! Och det hade vi haft för länge sen om dem inte skulle varit så dyra...
Äsch, sommaren kommer att rocka ändå(speciellt den 5e juni!), jag känner det på mig. Inte långt kvar nu, 16 skoldagar! Dock har vi 5 prov kvar på dem dagarna... men efter sista provet är det SOMMARLOV(nästan)!!

Dagens låt: Going to Pasalacqua - Green day
2010-05-18 @ 15:29:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0