Rubrik? Nej, jag kom inte på någon.

Då så var veckans jobbigaste skoldag överstökad, YEEEEAH!
Dagen började med idrott, vi hade *trumvirvel* RUGBY! hah 25 killar och 5 tjejer i klassen, fyfaaasen vad roligt det var! Fick några stämplingar, armbågar i ansiktet och blev nedtacklad några gånger i det blöta gräset, men jag gjorde mål!
Sen var jag röd i huvudet hela dagen i skolan p.g.a solen och ansträngning(dåliga pigment, hehe)........


Everyone's so full of shit
Born and raised by hypocrites

2 rader från låten Jesus of Surburbia, som stämmer ganska bra in på hur jag tycker om vissa personer.. Verkar inte som dem klarar av att vara ärliga och bara ser ner på andra..  Jag blir så sur! Men i slutändan tror jag att det är dem som står ensamma, för ingen vill vara vän med någon som dem.

Imorron är det NP i matte i 4 timmar! Är det nöödvändigt att ha så långa och stora och svåra prov? Nej! men vi små, söta elever har ju inget val om man vill ha bra betyg. Så nu ska jag plugga in det där sista! Ska bli skönt att få det överstökat! Sen blir det till att dyka ner i TUF böckerna, för nästa vecka är det prov i det..

Dagens låt: We weren't born to follow - Bon Jovi
2010-05-19 @ 18:10:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0