Såmmarkvell!

Igår gick det vilt till, det var gaalet roligt. Allt från dansandet till och se allas utklädnader. Vissa utklädnader borde få pris för dom var så jäkla balla! Leoparden och ailenen(kan man säga så?) tillexempel.
I bilen på vägen hem fick jag sitta och försöka spela nykter så att inte pappa skulle märka någonting, hehe... det gick ju sådär. Sen vaknar jag över att min mage känns helt förvrängd, så där ligger jag o kvider i några timmar, sen får min hund den lysande idén att trösta mig, så hon hoppar upp i sängen och landar på min mage! AAAAAAJ!
Nu när jag redan är igång o klagar, kan jag tillägga att jag har 7 blåsor, varav 5 på undersidan av foten, skoskav är inte nådigt. Jag har även lite ont överallt, speciellt på vänstra sidan av höften...

Idag är det lördag och vädret är sommar! Så idag inviger vi grillen år 2010.. jag ÄLSKAR grillat! Det blir hemmakväll med familjen och godispåsen och en film, mmmysigt.

Ska snart börja plugga till TUF provet.. och fysiken, men inte än, snart..

Nu ska jag säga(eller skriva) något som låter lite konstigt, jag längtar lite till skolan på måndag! Ändå, på en lördag. Hur knasigt är inte det?

Idag är det bara 14 dagar kvar till den 5e juni!! Vad händer dåå? JO för det ska jag tala om! Det är Green Day konsert på Ullevi!! PEPPPP!!!

Dagens låt: Walking in Memphis - Calle Kristiansson
2010-05-22 @ 19:50:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0