PANG!

NU smäller jag av! Jag är så ARG!
Vår engelska "lärare"( vår 3:e(?!) vikarie under denna kursen) gav mig betyget G i NP speaking delen! Förra året fick jag ett MVG! Jag kan omöjligt ha blivit sååå dålig på ett år, det här ett tydligt bevis på att det spelar roll vad man har för lärare! Jag är så galet förbaaaannad. Nu måste jag göra ett prov till för att ha chans att få ett MVG i Engelska.
Annars skulle jag bara få ett VG, för denna siat vikarien har inget annat att gå på! Blir så sur på att lärarna inte kan snacka med varandra! Det är ju vi elever som får lida för det.
Detta är vad jag har kvar i skolan innan sommarlovet:
Slutprov Fysik
Slutprov TuF
Slutprov Konstruktion A
Rapport TuF
Prov Engelska B
Projekt Matte D

Jag pallar inte mer!!!!!!!!!!!

Var på företagsbesök idag med 2 klasskompisar, haha ojojoj som jag hamnade i bakgrunden och glömdes bort. Inte för jag bryr mig så otroligt mycket om vad dem tyckte om mig, jag vill inte ha jobb där anyway, men ändå sjukt psykande...

Och jag stör mig på en liten, ynka obetydlig sak så otroligt mycket! Och bara för att det är en sån liten sak blir jag sur för att jag ens bryr mig.
Ajaja, nu ska jag nog snart plugga lite för Tuf provet imr!

11 dagar kvar till Green day!

Dagens låt: Murder City - Green Day

2010-05-25 @ 15:18:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0