Tick tack tick tack tick tack osv

Skolan är TUNG! Bokstavligen, jag glömde skåpnycklar så jag fick gå med alla dagens böcker i min väska(alltså ingen ryggsäck).
Skrev provet i TUF idag, gick väl sådär. Om jag bara får VG på det så ska jag skriva YTTERLIGARE ett prov för att förhoppningsvis höja mig till MVG.
Klagar på skolan och allt plugg i typ alla mina inlägg haha, men det händer inte så mycket intressant. Eller jag kan likabra skriva hela dagen här:
Börjar skolan 8.15 med fysik, som jag sa inga nycklar fick ha alla böcker i väskan.
Sen prov i TUF.
Sen äklig mat i skoan, IGEN! Skam att man ska begöva betala 500 spänn per termin för att få äta den räliga "maten". Tur att det finns fil och knäckebröd!
Sen håla, så jag börjar skriva rapporten i TUF om företagsbesöket, som vi ska vara 3 st på. och jag blir nästan klar. Det e inte rättvist att jag ska behöva skkriva hela den själv!
SEn var det sista letionen, som slutade 14.20. Sen fick jag vara kvar i stan för att jag skulle till ett gruppmöte som började 15.30, så då fick jag sitta ute o plugga, sen gick jag vilse för att jag hittade inte dit riktigt.
ESn var et över så skulle man vänta på att få en enskild tid till och komma in för ett samtal. jag blir inkallad SIST av alla. Jag fick komma in dit klockn 5, och mitt samtal tar 10 min, medan vissa andra var där ine i 30 min! Och såklart så missar jag driketbussen hem, så jag får ta en som kör en omväg o sen sitta där i 30 min o vänta på dem som går till min stad(by rättare sagt)..sen tar det 15 min att gå hem från närmsat busshållplatsen.kom hem vid 7, och då var jag galet hungrig! Så jag rotar igenom frysen o hittar en halv kabakpiza som jag kränger på 10 min! Sen nu är jag MÄTT!

Det var idag det.
Nu ska jag nog snart sova för jag är trött! 

Dagens låt: Single ladies - Beyonce

2010-05-27 @ 21:23:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0