Frrrrredag!

Idag på konstruktionen så lärde jag mig något (Halleluja!)!
Kolla vad jag kan: ☺☻♥ ( sen kan jag göra fler, men det går inte på denna datorn)
(fast nu upptäckte jag också att det bara är att infoga specialtecken så kan men få dem haha, men ändå.)

Sen vare fysik, sen slutade jag, WIIE! Fast vädret är mer åt ÖÖÖEHUH hållet. Det var ungefär sånt här väder det var på skolavslutningen förra året.. hopas det blir bättre i år. och hoppas verkligen att det blir fint väder den 5e juni, kul o sitta ute i 10h om det regnar...

Ikväll ska jag på tjejkväll, det ska bli najs. I helgen ska jag plugga jättemycket, sen e det nästan slut på allt. Ska bara skriva ett arbete om pi också(ja, talet pi) och ett engelska prov till.


Hahah jag har verkligen inget intresant att skriva!

Dagens låt: Somebody to love - Queen


Btw så gick jag utan smink i skolan idag, första gången sen jag började att använda smink. En stor dag! Men ja pallade verkligen inte bry min i morse för jag var så trött. Och så har jag blivit förkyld! Not väry nice.

2010-05-28 @ 16:14:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0