Jag är 14 men fyller 18 om ett halvår.

Då var det återigen söndag. Pluggar, inte för tillfället, men jag har!
Ska bli skönt att få det överstökat, om jag inte hade haft ett konstruktionsprov 2 dagar efteråt.. Men sen är det fredag och sen lördag♥.

Var ensam hemma, då ringer pappa hem och frågara om allting går bra här hemma. Jag fyller 18 om ett halvår, jag klarar av att vara ensam hemma en dag utan att sätta eld på huset!
Det är nästan lite synd, att dem inte kan se att jag har blivit äldre, dem tror nog fortfanande att jag är 14 eller något... men ändå vet dem att jag ska fylla 18, dem vill väl inte inse det bara. Eller så tycker dem att jag beteer mig som en 14åring...

Imorron är det sistan dagen i skolan för 3orna, bara ett år kvar! Det har ändå gått ganska snabbt. Hela högstadiet och gymnasiet. Vart tar tiden vägen? Det är ganska skrämmande tycker jag. Snart är jag vuxen och ska ha ett jobb ...eller tänk så blir jag överkörd av en bil och dör? You never know.
Försöker att tänka lite så för att inte glömma bort att leva i nuet, ta vara på allt som händer och göra det bästa av det. För man kan ju faktiskt aldrig veta, man vet ju att det finns en chans att det kan hända men aldrig att det kan hända en själv eller en vän eller en familjemedlem inom en snart framtid.
Men såklart, men ska ju vara förberedd för framtiden iallafall.

Jag ska äta toast ikväll, mums.

Dagens låt: When you were young - the Killers
2010-05-30 @ 15:42:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0