Tyvärr, du är inte tillräckligt bra.

Börjar skolan 8. Nästa lektion får jag tillbaka provet jag skrev i TUF, 2 poäng från MVG!! 2 fucking poäng.. Så nu måste läraren överväga om jag ska få ett mvg eller ett staaaarkt vg. Jag har nämligen fått mvg på det första provet, ett poäng från mvg på andra. Mvg på pjojektet. Alla inlämningsuppgifter är inlämnade. + att jag alltid är i tid och har nästan  0% frånvaro och jag jobbar på lektionen. Om han ändå väljer att sätta ett vg, så kommer jag att får skriva ett prov till, för att få ett mvg, om jag får mvg på det provet då dvs...

Slutprov i fysik imrron dårå. Jag orkar inte bry mig om det nu. Jag är så arg. Jag stör mig dessutom fortfarande på mitt G i engelska speaking! Sen är det konstruktionen på torsdag, som jag också måste ha ett mvg på för att få ett mvg i den nkursen. Jag hatar att ligga på gränsen i EXAKT ALLA ämnen som jag har! Jag gör verkligen mitt bästa, men det räcker väl inte till...FUUUU! (har lovat migsjälv att aldrig säga så, men nu är jag sur!)
Ska få tillbaka slutprovet i matte imorron, ska bli intressant o se om jag klarar att få mvg där eller måste jag göra ett prov till..

Idag hade vi en 3h håla, ringde först hem till mormor o morfar för att se om dem va hemma, jag kankse kunde gå dit tänkte jag. Då svarar morfar, han är väldigt gammal, han säger att han ska kolla om mormor är hemma, så jag väntar i luren. Sen hör jag hur han kommer tillbaka in i rummet, och lägger på luren !? haha, lite konstigt. Men i don't blame him. Det är inte lätt o bli gammal(säger dem jag vet ju inte), jag älskar han endå. Så jag och 2 komisar stack och åt kebebtallrik på något ställe. Jag klämde i mig en hel! Sen var jag mätt......
På sista lektionen sen så snacka jag liite om lördag och hur taggad jag var. Då säger en kille i min klass, "asså, du snackar ju bara om green day!" HAHA Men et är det som gör denna veckan värd att (leva tänkte jag skriva, men det låter så dramatiskt.) ta sig igenom.

Nu sitter jag och total damptaggar med en annan tjej som är lika galen i GD som jag! Det är tur det finns fler, hah annars hade omvärlden varit väldigt trötta på mig!

Hey, Gloria
Are you standing close to the edge?
Look out of the setting sun
Brink of your vision
Eternal youth is
A landscape of a lie



Dagens låt: ¡Viva la Gloria! - Green Day

2010-05-31 @ 17:50:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0