ARG

Jag är arg.

Min syster skulle komma hem halv 5... hon kommer hem 3 !! Blev så besviken, jag var inställd på att vara ensam längre.. så jag hann inte sjunga singstar.. Men det var ju inte hennes fel. Blev bara irriterad.

Sen lagade jag mat, och var riktigt sugen på en chokladbit efter maten, vi har en förpackning toblerone i skafferiet... Så, artig som jag är, så frågar jag om jag kan ta en bit. " Nej jag ser ingen anledning till det? " VAD FAN ÄR DET FÖR SVAR!? Anledningen är att jag vill ha, är sugen på det liksom. Så om man någonsin är sugen på något ska man aldrig göra det för det är ingen anledning till det.
Och ofta HON skulle fråga om hon var sugen på en bit, då skulle hon bara ta. Världen är orättvis.
När de inte ser ska jag ta en bit. Accepterar inte att vara längst ner på maktkedjan.. FAN HELLER.

JA jag är arg. Jag är arg ofta nu för tiden. Pallar inte anstränga mig och vara den glada och sorglösa.. ingen uppskattade mig ändå.

Jag åt ingen lunch, var inte hungrig.

ORH. Jag vill skrika..

Jag måste säga att jag är en fantastisk tonåring, jag har alltid stängt inne mitt humör för att jag vill inte ska bli ledsna/sura/arga ... De tror ju att jag har haft ett heeeeelt perfekt alltihopa och att jag är nöjd. Nä, jag har bara stängt inne vad jag känner. Jag mår så jävla dåligt, jag kan inte få ut mina känslor nu, de är så djupt instängda.
Och de har aldrig uppskattat mitt humör när jag är glad, dehar väl trott att jag alltid är glad,  men OM ,, OM jag någongång är på dåligt humör får det västa "VARFÖR ÄR DU PÅ SÅ DÅLIGT HUMÖR?!"
Jag hajjar, det är inte kul om någon går och är sur. Men man måste fan få lov att uttrycka hur man känner.

Puh, jag behövde skriva av mig.
Men jag är fortfarande arg.

Ska kolla på PH och DH ikväll. Om någon undrade.

Hajjjjjjjjjj
2010-11-23 @ 19:09:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0