Balfrisyr

Har hittat inspiration till min balfrisyyyyr! JA! Typ någon av dessa.

 

Den till vänster hade nog passar mitt hår bäst, imed att jag har snebena och lite lugg. Osäker på det där hårbandet eller vad det är... ska nog inte ha något sånt.

Då är det nog snart dax att boka in en frisör på det.

Om mina balplaner ska gå som jag vill/önskar, så skulle jag fixa håret här i byn, och det ska bli jättefint. Sen kommer jag hem o tar på min klänning och sminkar mig o så, det blir okcså jättefint. Sen ska min fina baldejt komma och hämta mig i en fin bil så åker vi vidare.

Men somsagt, jag ska inte ha så höga förväntningar, då blir jag bara besviken. Jag har ju inte ens en baldejt än... 

2010-11-18 @ 17:09:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0