hopeless

Kan inte sätta ord på hur jag känner/mår just nu.
Jag mår väl inte direkt dåligt... jag är typ arg innuti mig, jag vill skrika. Och jag är förvirrad, vet inte vad jag ska tro.. och jag är lite ledsen .. vet inte varför. Och jag är så trött på att bli nedtryckt.. "haha, asså du är så korkaaaaad" osv.. sånt får jag höra varje dag. Hur kul är det... Och jag är för mesig för att säga emot... kanske dfr jag känner får att skrika. Och jag har typ inget hopp kvar.. slutar att hoppas på att allt kommer att bli bra.. för det tar så mycket energi .. och sen bli besviken.. gång på gång.
Fan...
Förresten ni skulle sett mina föräldrars min när jag svor för att jag brände mig när jag tog ut en sak ur micron.. haha. Men jag orkar inte bry mig ...

Kommer försent till första lektionen, för att bussen var lite sen, så den bussen jag ska byta till körde.. kunde den inte väntat i EN fuckin minut till???? Så vi fick stå ute och frysa.. HÄRLET!

På digitalt skapande så var han ..min klasskompis kompis med, han som beteer sig lite annurlund.. ville inte hälsa på mig när vi blev presenterade för någon vecla sedan. Jaja.. han sitter brevid mig, så när jag tar av mig jackan råkar jag nudda hans ben.. Jga tänker inte mer på det, typ oj, men whatever. Sen när jag kommer hen så får jag ett sms o när jag frågar vem det är(för jag hade inte hans nr.)  så säger han " Du vet vem jag är, du smekte mitt ben innan ;D"  HAHA vafaaaaan.
Och jag hör H's kusin (haha jag har koll) prata med sin kopmis, och då hör jag H's namn och baldejt i samma mening... Så jag antar att de ska gå på balen tillsammans, eller att hon skulle hitta honom en baldejt. Något av det.. antar att det är det första. De båda ser riktigt bra ut, hon är modell.. haha så jag kan ju sluta drömma.

Hm, jag undrar när han som frågade mig om balen över msn ska fråga mig igen i verkligheten? Vilket han sa att han skulle göra, men han kasnke har ångrat sig. 


Nu är det 19 dagar tills jag blir 18. Högst upp på min önskelista står det en Överaskning! Jag vill ha något speciellt och jag vill bli förvånad.. jag fyller ju ändå 18! Jag vill inet bara ha kläder o smycken.. o jag vill inte ha en ponny! hehe. Det behöver inte va något speciellt dyrt..bara något jag tycker om. Släkten o familjen borde ju veta vad jag tkr om, de har känt mig i 18 år! SURISE ME, PLEASE!
Men somsaaagt, jag ska inte hoppas på något, då blir jag besviken.


Tycker det är lovely att vara ledig imorron!!!!!! Jag ska baka scones till frukost.. oh.. det ska bli så härligt.. ingen hemma som tjatar eller klagar på en! Behöver vekligen en sån dag nu!

Ikväll ska jag snart komma på Ung och bortskämd, och hoppas att Jean Pierre åker ut!!

Dagens låt: Welcome to the black parade - My Chemical Romance

2010-11-22 @ 18:55:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0