love lördags life

Lördag. Har inget att göra idag.
Ska väl läsa lite i engelskaboken som vi håller på med i skolan. Mecka ihop crosstrainern. Baka blåbärscheescake. Färga håret.
Ja det var det.
Sen blir det hemmakväll framför TV'n med godis. Många av mina kopmisar ska på fest ikväll, meen jag är inte bjuden. Och (ena) värden frö den festan är bjuden på min fest. Så det tycker jag är lite.. osnällt. Menmen, what to do...
Och B ska på sensation white. Kul för henne likzzzom.

Föresten, läste att green day kommer ett släppa en live DvD till våren/sommaren från turnen dem precis avslutat! WOHO! NAAJAAAJAJS! Glad. Synd att det är så länge kvar till vår sommaren bara.

Det är 6 veckor minus en dag, till julafton! Var med mamma på maxi o då köpte vi chokladkalendrar! GÅTT! Och lussebullar. Jag vet, dte är lite tidigt. Men det har faktiskt snöat. Snö = Jul.
Om 4 veckor bli jag myndig.

Nu ska jag äta mat. Något inte så gott tror jag.

Dagens låt: See the light - Green day
2010-11-13 @ 13:03:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0