sådära

Hej, nu är jag hemma från mormor. Det var trevligt. Fast nu är det skönt att vara hemma, sova i egen säng igen o inte behöva tänka på att packa på ett tag. Dock måste jag plugga..
Skolan börjar imorron... uh. Höstlovet har gått alldeles för fort. Men nu blickar  vi framåt. Snart födelsedag o sen jullov! + Jag har 2 st ödagar(dag man är ledig) i november, så et ska nog gå ganska fort.

NU ska jag bädda min säng med rena lakan, sen dusha och sen kolla på EMA!! Heeja green day på best world stage performance! Jag har röstat massor! Hehe. Men jag tycker att den förtjänar det mest, jämför med Tokio Hotel tillexempel.. de har ju aldrig spelat på några riktigt stora arenor.. 


Förresten, i fredags, var det 5 månader sedan konserten i ullevi, o då visade dem Green day på World stage! JÄVLAR vad nostaglist. magiskt. Längtar som faaaaaaantomen tills nästa turne!  


Tack o hej!
2010-11-07 @ 17:59:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0