domdomdom... tänd ett ljus

Schupp.
Idag har inte heller hänt mycket.
Tränade på crosstrainern idag igen, samtidigt som jag hade bullet in a bible på hög volym på surround, det var najs. Man glömde bort att man stod och trampade på samma ställe, jagh drömde mig bort till Ullevi konserten i juni, och tänkte på hur nästa blir.. vipps, så hade jga redan tränat i 20 min. Man svettas som... ja dte är sjukt vad lökig man blir. Men det betyder väl bara att det är bra träning hoppas jag.

Sen skulle jag till affären med en kompis, men när jag smsade henne, så sa hon att hon inte visste och hon smsar snart. Men jag misstänkte att hon inte skulle höra av sig, så jag stack dit själv. Kollade på mobiler, provade klänningar och kollade julklappar. Men hittade inget fint. ALLA klänningar jag provar sitter så sjukt tajt på min rumpa... ja, jag har en stor rumpa.. men om jag tar en 38a så sitter den löst överallt flrutom på gumpen. Inte kul.
Har tränat och ätit bättre under en lång tid nu tycker jag, men ser jag resultat? Nej. Jag har inte handlat i skolans cafeteria EN ENDA gång denna terminen, inte bakat på månader och jag drickar nästan ingen oboy(nu när det är kallt så dricker jag det dock oftare..). Menmen. Skam den som ger sig. Jag ska bli fit!

Nu ska jag plugga, äta och lägga mig tidigt. Imorron börjar en ny vecka. OCH imorron ska jag nog träna min systers handbollslag! Kul! Nervöst. Jag har några övningar som jag tror att de skulle tycka vara kul och bra för dem.

Glad första advent alla! Mysigt med advent tycker jag. Jag älskar julen. Nästa helg ska jag nog baka lussebullar och sånt gott.

Bild från Google...


Dagens låt: Tänd ett ljus - Triad
2010-11-28 @ 16:57:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0