Nice. Done. Okey.

Hejhejhejhej.
Då berättar jag om min dag här nu då.
På samhällen fick vi massa information av SYOn om univrsitet och högskola... damn vad jag inte har koll på något sånt... vill inte behöva tänka på sånt redan.. Det är öppet hus här och där om någon vecka.. det känns alldeles för snart. Men man får bara en chans på det, så det kasnke är smart att åka dit och kolla.. så man vet vad som finns liksom.. ?
Och en kille i min klass hade med sig en kompis till skolan, som jag har pratat lite med, han har sagt att han ska låna ut högtalare till mig till min fest. Så bar tänker jag, då kan jag häla på han på riktigt, för jag har bara pratat med han över internet innan. Så jag går fram och sträcker ut min hand för att hälsa o säger hej. Men han tar inte fram sin hand.. han står o håller sin jacka med båda händerna.. så jag bara .. Jahapp... Trevlig kille liksom. Menmen. Jag får fråga killen i min klass vfr hans kompis inte ville skaka hand med mig.

Sen var det mat. Ganska tråkig matrast. Och jag vill bara slå F ibland.. okej inte slå. Men typ skrika åt henne eller något. Så hon fattar. Men jag gör nog inget av det.. haha. Bäst att ignorera det, vill inte bli ovän med henne.
Sen var det svenskaprov. TACK O LOV att det är över nu. Gick nog gasnka bra hoppas jag. Jag skrev på allt, gissade på lite. Men det blir nog inget IG iaf!
Sen har jag följe med en annan kille i min klass, som jag har blivit ganska bra vän med på sistonde. Vi pratar mycket. Han har inte heller bokat Prag resa, vilket känns bra, för om inte han åker vet jag att då har jag någon att vara kvar i skolan med som är kul att umgås med.

Sen träffade jag mormor utanför affären för att prova klänningen jag sett ut igen. Jag kommer dit lite före mormor, så jag står o väntar sen ser jag henne med sin gröna långa kappa o sin blåa cyckelhjälm på huvudet o vinkar glatt! Så söt min mormor är!
Så jag tar på min klänningen och expiditen ska hjälpa  mig att knäppa blixtlåset... så knäpper hon upp min bh. Paff blev jag! Whaat, där står jag mitt i affären framför speglen. Little akward. Men jag kan meddela att den gick och knäppa hela vägen upp nu!!! JA! Vad lycklig jag blev. Så jag slipper snörning i ryggen, för det var inte så snyggt. Allt som behövs är att lägga upp den en liten bit. För jag är inte 2m lång... hehe menmen. Såå vi köpte den! Eller mormor gjorde det, hon har köpt min akusiners frackar när de har tagit studenten o ville köpa min klänning med. Jag = nöjd!
Sen ville mormor visa en annan affär där de hade andra klänningar, till min 18års fest. Men det hade dem inte... inget i min smak iallafall. Expiditen där visade upp alla klänningar dem hade, nejnejnje fultfultfuult, o dessuton waaay to expensive!
Sen precis när jag går ut ur affären så går K förbi! Slump! Våra blickar möts. Mmm SNYGG! Jag och mormor går till en annan affär för att prova en annan festklänning. Den satt inte så bra. Sen tackar jag mormor o går till bussen med min fina klänning. När jag står där o väntar på bussen kommer K o går förbi igen! När han gick på ett helt annat håll innan. SLUMP igen !? hehe. Han ser mig, jag ser han. Smask.
Ändå, att jag i 5 år har varit så trollbunden vid hans utseende. Det är lite märkligt ändå, jag brukar tröttna på folks utseende. Men hala han är sjukt mycket min typ. Synd att jag inte har modet till att prata med han bara...

Jag har inget att plugga. Schaaaaalalalala! Är rätt nöjd at the momennt!
Hoppas att jag inte hinner ändra mig om klännningen, eller gå upp i vikt, för den ska inte användas förren om ett halvår på balen. haha. Här kommer en bild av den iallafall! O don't bother köpa en likadan, det finns inte fler!(inte i sverige iaf!) Det är en Faviana!

Med balfrisyr och fin sminkning. Jag tror att det kommer bli jättebra! Har en skitfin bild i huvudet om hur jag kommer att e ut, hehe. Fats den måste jag nog sudda ut snarast, annars kommer jga nog bara bli besviken när jag inte lever upp till mina egna förväntningar.

Nu ska jag äta paj som min syster lagat!
Ha det gött! PUSSSSSSS!

Dagens låt: Radio Gaga - Queen
2010-11-10 @ 16:28:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0