tönt är coolt

HeeeeeY!
Tidig morgon. Hade på mig kläder jag kände mig fin i. Och det första jag ser när jag kommer till skolan är H. Helt okej. hehe. Engelskan är seg. Sen skulle vi vara halvklass på svenskan, vi skulle ha t'nkt ut en person att prata om, jag tog Lady Gaga. tänkte att hon är nog ganska intressant att prata om.
Men läraren kommer inte, så vi har 4h håla. KULKUUL.
Så jag åker till ett shoppingcenter i närheten med 4 killar i min klass. Dem är så jäkla sköna! Visst det blir tråkigt ibland, när de börjar snacka bilar o sånt... men sånt man får ta, de är ju faktiskt killar. Man kan vara sig själv med dem, lite töntig. Så det var kul. Jag tycker nästan det är lättare att umgås med killar än med tjejer. Alla de 4 åt hamburgare, men inte jag inte. Jag åt när vi kom tillbaka till skolan, o dem satt o sällskapade mig. Snällt. Hade ganska kul i matsalen, det var rätt tomt så vi satt o lyssnade på remixer på laserturken, HAHA. Det är okej att vara töntig. Såg H i matsalen, mummss. Snygg.
Sen vare fysik, i 35min. Där var F. Vi hade faktiskt ganska roligt på lektionen, vi satt längst fram o hade ett par roliga glasögon där man såg regnbågar, tehe. Och det ville vår lärare ta kort på! Men sin egen iPhone! haha. Asså vår lärare... han är så...... så svår att förklara. Men han är dålig på att lära ut iaf. Det var den roligaste fysiklektionen på länge hehe.
Sen var det webbdesign. Det var ju sådär. Sen tog jag bussen hem halv 5. Det var mörkt ute då.
Lagade mat direkt nnär jag kom hem, var så galet hungrig!

Snart ska jag iväg o hjälpa pappa bära crosstrainern. Ja du såg rätt. Vi ska äntligen köpa en crosstrainer! Får nog den i julklapp av mormor o morfar, till hela familjen då, inte bara mig. Men hoppas att jag kan använda den innan jul.

Imorron är det frrrrredag! Måste ha kommit på vad jag ska skriva på tröjan jag ska göra i photoshop... det tar sån tid för mig att komma på en bra ide.. Och imorron ska jag till affären med min syrra o köpa farsdag present. Ska nog köpa underkläder, linne och thights då också.
Så vet ni det. hehe

Om exakt ett år är det den 11/11/11!!! Coolt vavav?
Och om EXAKT en månad blir jag myndig! Kalaaaaaas!

Jag är glad idag. Det var ett tag sedan jag var såhär nöjd.

Dagens låt: Poison - Alice Cooper
2010-11-11 @ 18:36:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0