f fri fredag

Tjaaa!

Fredag! YAH! Börjar dagen med fysik. Tråkigt. Sen håla. Så jag går hem till mormor för att alla andra jag brukar hänga med var inte i skolan idag. Och jag kände inte för att va med F. Så jag slapp henne! F fri freda! Hehe!

Så där var jag i 2 h och åt mackor o kakor o kollade i ordspråksböcker för att hitta ett bra ordspråk att trycka på tröjan. På vägen hem mötte jag H och hans bästa vän som jag strulat med. Lite pinsamt läge, men skitsamma.  Vi hälsade iaf. det var inget kalasglatt hej dock. Men nu tänker jag för mycket på det, jag slutar med det nu.
Sen var det digitalt skapande. Och fortfarandevat jag inget bra att skriva på tröjan....Har täkt på det heeeela natten. Vaknade 3.44 och min förtsa tanke va "VAD SKA JAG SKRIVA PÅ TRÖJAN??!" Men jag kom på en ide som jag tyckte var sådär, men det funkade iaf. Så jag tog en bild på kalle o hobbe o skulle skriva en kul text till... MEN det var upphovsrättskyddad eller vad det heter. Så jag fick inte använde det. Sååå var det bara att börja om från början igeeen. Suck.
På lektionen var min killkompis kompis som inte ville skaka min hand häromdagen med. Denna gången hälsade han. Han var en sjukt kul typ. Det kändes som vi hade varit kompisar ett tag, o det var lätt att snacka o säga knäppa saker.

Sen så åkte jag hem, INTE. jag åkte till affären, köpte fars dag present; en Metallica skiva. Han gillar dem. Sen köpte jag en bh, lila och fin.

Sen gick jag hem i stooormen. Det blåser sjukt mycket. Jag klippte sönder en ICA kasse och tog den på mig, som en baddräkt. Haha, fast jag hade kläder under såklart! Kul man kan ha! Sne åkte jag och min far och köpte hamburgare från Max. Ännu en gång blev den en för stor hamburgare... Shame on me.

Imorron ska jag nog färga håret. Mörkare brunt.

Ikväll är det hemma kväll. Suprise....! Jag blir aldrig bjuden på fest.. :( aja. Hemma kväll är ok.

Dagens låt: Good and Broken - Miley Cyrus

2010-11-12 @ 19:12:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0