Mon

Hej. Igår hann jag inte skriva något inlägg, så jag gör en snabbresume av igår. Fira far, han blev glad för sin skiva som jag och syrran gav honom. Kolla på när min syster spelade match. Måste säga att jag är imponerad över hur bra de har blivit! De förlorade mett ett mål, mot serieledarna i 97serien(de är 98or). Sen efter matchen var det snabbt tag, direkt iväg till kusinerna. Det var trevligt. Fick komplimanger för mina kläder, det gjorde mig glad. Tycker det är lite synd att min hund o kusinernas hund inte kommer riktigt överens. Deras hund är STOR och vill bara leka, men vår hund är liten och rädd för stora hundar, o Pelle(deras hund) ger sig inte, han är på Molly heeela tiden o vill leka. Jobbigt läge asså. Sen visade min kusin bilder o filmer från Thailand när han var och backpackade. det var kul. Många i släkten förväntade sig att få se bilder på kulturen o sånt, men vi fick se bilder på fula hotellrum, fulla pågar(min kusin o hans kompisar) och sånt. Det var rätt kul. Hehe.

Sen idag.
Dagen började nice, sovmorgon! Jag hade gott om tid så jag målade naglarna, fransk manikyr. Sen skulle jag ta på mig kläder, och då förstördes all manikyr på vänsterhanden... suck. Men jag hade tid att göra om det.
Var nöjd med mina kläder idag.O jag tyckte att det skulle blir en bra dag.
På bussen ser jag K, schnygg. han sitter bredvid en tjej som spelade i samma handbollslag som mig, men det ser jag inte förren efter jag har gått förbi. Jag kunde ju sagt hej, nu tycker dom säkert att jag är en "dissare" eller ngt...
Sen första lektionen var sååååå seg. Riktigt tråkig. Och matrasten var också seg.
Sen var det digitalt skapande, o jag kom ÄNTLIGEN på en ide på vad jag skulle skriva på tröjan och vad jag ska ha för bild.

Den här bilden. Banksy! Tycker den är skitfin!! Och text ur scorpions sången wind of change. Lägger upp en bild sen när jag är klar med den. Och läraren sa att det var en skitbra ide, hur jag hade använt texten och bilden osv. Vilket gjorde mig jätteglad! Sen var jag glad resten av den lektionen.

Sen skulle jag ta bussen hem. Spriinger, ca. 500m. När jag är 5m från bussen så kör den. Börjar bli reeedigt trött på det nu. HATAR att de flyttade busshållplatsen, den stod ju så bra precis bredvid skolan innan. Men nä... JÄVLA SKÅNETRAFIKEN!
Så jag får ta bytesbussen, och när jag kommer till byteshållplatsen håller bussen som går till "min by" på att köra. Vad fan. Dem ska vänta! Så jag springer ikapp den, liksom måånga andra. Jag kom på den iaf. Annars hade jag blivit så arg.

Sen lagade jag mat, åt och nu sitter jag här. Lyssnar igenom H's spelista på spotify, jag gillar hans musiksmak! 

Jag blev nöjd med min nya hårfärg! Färgade det heelt själv! Utan att missa någon fläck!

BTW guess what?! JAG SKA TRÄNA HANDBOLL IKVÄLL!!! JAAAAA! Jag har saknat det så! Har känt mig så tom och som jag tappade en bit av migsjälv. Hoppas att det blir kul med detta laget! Peppppp.
Det är sen träning, 8 - 10 ikv. Sen ska man hem, dusha o sova o upp klockan 6 imorronbitti.. Kommer typ att få 6 timmars sömn inatt.
Och imorrron på engelskan ska jag och 2 andra som jag INTE känner stå framför restan av engelskaklassen o prata om ett ämne att disskutera...  Vi har ingen aning om vad vi ska snacka om, eller.. ja jag vet inte vad dem har tänkt, men jag har ingen aning. Hoppas att någon av dem har någon bra ide, annars får jag ha en backup plan. Soldater i Afganistan. Det går att disskutera, eller djurens rättigheter. ..


Dagens låt: The Scientist - Coldplay
 

2010-11-15 @ 17:18:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0