Jean pierre.......

Träningen igår var inte alls lika illa som den i måndags. Jag gillade träningen, mer glädje, och jag har träningsvärk!.... men det är så det ska vara! Dock är jag osäker på vad jag tycker om tränaren än.. vet inte. Jag tyclte jag var duktig som sprang heeela uppvärmningsrundan! Känns bra med träning! Handboll är något av det bästa som finns!
Sen skulle jag hem och se desperate houswives trodde jag, men så ringer B. Förvånad blir jag. Då har hon gjort slut med sin pojkvän... eller han har gjort slut med henne. Hon var jätteledsen. För bara någon vecka sedan var allt jättebra mellan dem, o sen ba paff. Det går inte att säga att det är tråkigt eller jag beklagar, allt jag kan säga är att det är FEL! Har man varit tillsammans i nästan 2 år kan man inte göra slut för något sånt litet(hennes pojkvän hade hittat ett 6 månader gammalt mail mellan B o en av hennes tjejkompoisar där hon berättade om en sak och det blev han assur över..) De älskar varandra fortfarande! Det går att jobba upp tilliten igen. JAg hoppas att han behöver lite tid o tänka bara, o tog ett förhastat beslut. Det kan inte sluta så, det är fel.
Jag åkte direkt från träningen hem till B för att prata.. Hon är verkligen helt förstörd. Och jag känner mig helt hjälplös, jag vet inte vad jag kan säga för att göra det bättre...
It's sad.
Sen gick jag hem o såg det som var kvar av DH.

Idag hade jag bara en lektion, samhäll. Fick tillbaka mitt politikprov. VG. Hade inte förväntat mig mer, så det är ok. Sen var det maaat. Och gissa vem jag ser där, jo H. När jag inte vill se han, jag hade sunkiga kläder o inte något smink..  Menmen, det är så jag ser ut. Inget att skämmas över...

Väl hemma har jag kollat på Ung och Bortskämd på svt play. Fyfan. Dem är rääääätt så blåsta allihopa, utom Jean Pierre. Han är där bara för uppmärksamheten. Han är ju med i Paredise Hotel (fast nu har han ju åkt ut därifrån, tack för det)också, där ger han en sten till en tjej o säger att han inte kommer från en rik familj o vill ge henne den stenen som betyder så mycket för han..o blablabla. BULLSHIT! Han är full av skit den killen. I detta programmet är han bortskämd o köper byxor för över 2000 spänn. Hoppas han åker ut snart ur ung o bortskämd, för jag tål inte att se han. Han bara spelar hela tiden. I ung o bortskämd säger han korkade saker bara för att verka dum o bortskämd, för att sedan kunna visa "framsteg" genom att dra tillbaka på att säga korkade saker och låtsas lära sig saker. Han är så faaaaaaaalsk!
UT MED JEAN PIERRE! Tycker att han är ett riktigt svin.

Där är han i PH.  ^                                      och här i ung o bortskämd.^
ATTENTIONHOE! (vettefan hur det stavas)
Typ som F fast en kille... hehe.

Snart ska syrran laga pannkakor. Jag är hungriiig! Sen ska jag inte göra mycket annat. Ska försöka hitta motivation till att skriva lite på projektet. O läsa i engelskaboken. Ushamig.
Jag har fortfarande så ont i mina ben, nu ser man blåmärkena tydligare... yeeay.

Imorron är jag ledig! YAAA! Och såklart är mammam det meed, ja. Kulkul. Menmen. Sen ska jag in till skolan på utvecklingssamtal. Sen ska jag träffa en kompis som jag inte sett på ett tag. Ska bli kul!

Dagens låt: Patience - Guns N Roses
2010-11-17 @ 16:51:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0