vel

Igårkväll hade jag sjukt tråkigt ett tag, så jag satte igång Bullet in a bible skivan på hög volym o började dampdansa. Haha. Sen så premiäranvände jag crosstrainerna här hemma, i svettiga 18 minuter. SJUKT BRA TRÄNING! Är nöjd med den!

Idag har jag varit ledig o inte gjort så mkt. Vaknade, åt frukost, handlade på maxi, var ute med hunden, lagade mat, åka till skolan på utvecklingssamtal.
Det är så sjukt jobbigt att behöva åka in dit för att prata i 10 min...... hela alltet från att gå till bussen och komma hem igen tar 2 h. För ett 10 min samtal. Dessutom var hon 7 min sen, det berodde iof på de som var på samtal innan mig. Men ändå.. jobbigt att vänta(nu gnäller jag..) . Men när det väl är min tur får jag en jättekram av läraren, hon är så snäll. På samtalet sa hon att det går bra för mig i alla ämnen, och att jag är en snäll person och att man blir lugn av mig. Okej. Jag hade inte mycket att säga, bara svarar på hennes frågor, utan att vidareutveckla.. för jag kände att jag har inte tid med det imed att jag inte ville missa min buss.
Jag hann med den. Sen hamnade jag här framför datorn.
Så jag har inte gjort något vettigt idag, men jag är ledig på tisdag också o då ska jag inte göra något, så DÅ SKA jag läsa boken OCH skriva på projektet!!!

Nu ska jag snart äta, och sen är det handbollsträning. Asså jag vet inte vad jag tycker om att fortsätta träna. Ena stunden är jag jättemotiverad, andra känner jag att jag inte vill. Men jag ska träna idag, sen tänker jag över helgen o bestämmer slutgiltit om jag ska fortsätta innan måndag. Ja.

Imorron är det fredag och det är la najs. Inte den 2h långa hålan.. men då ska jag nog jobba med projektet lite. Ofta att jag gör det i 2h.. haha. Men jag har ju min kära Ipod, tack för det, så jag kan flrsvinna från verkligheten en stund och fördriva tiden. Sen är det digitalt sapande, o det ska bli kul, nu när jag äntligen har en bra idé! 

Dagens låt: Scared of lonely - Beyonce
2010-11-18 @ 16:56:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0