21 dagar kvar.

Det var idag som min fest skulle vara om allt hade gått som jag ville. Då hade jag inte suttit här minsann, då hade jag varit i lokalen och fixat massa. Men nu blev det i jaunari istället. Det funkar väl bra det med, hoppas jag.
Ikväll ska vi ha gäster, så jag har städat mitt rum. Såhär städat har dte inte varit på länge, typ hela golvet är tomt på kläser och skolböcker. Amazing! Det ser mkt större ut nu!
Tog en paus från städningen ett tag o kollade på gamla dvder som vi filmat. På min födelsedag och julen, 2002, 03 och 04. Vilken jobbig unge jag var... haha. Då var jag inte blyg och rädd för att göra bort mig.

Annars händer det inte så mycket. Lever livet..

Jo, jag har gjott en jullista på spotify! Längtar till julen, och MIN FÖDELSEDAG. Det ska bli najs. 3 veckor kvar till friheeeeeet!!!!
Och jag mailade dem som håller i VM om att jag inte fått någon plats då jag faktiskt anmälde 5 pass..... ska bli spännande o se om jag får svar.

Dagens låt: You're gonna go far, kid - The Offspring
2010-11-20 @ 16:09:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0