ponny?

Tjenare.
Igår var här gäster, en familj vi känt i 18 år. Det var trevligt. Spelade Pictionary.. haha klassiker. Och vi åt blåbärscheescake! Så jäävla god!

Dagen började med att jag drömde att jag sov till 3, på eftermiddagen... haha. Och det var sjukt verkligt. Haha, sen tränade jag ett pass på crosstrainern, i 18 minuter hann jag träna. Sen kom farmor och farfar och ville höra vad vi önskar oss och de ville kolla på min balklänning. Dock kunde de inte se den på mig för jag var alldeles genomsvettig.. haha.
Ett litet orosmment bara, jag har skrivit att jag vill ha en ponny, på skämt... men jag vet inte om farmor fattade det, för på hennes anteckningslapp stod det ponny!? HAHA. Men jag tror inte att de är så dumma(♥) att de köper en ponny.. hehe.

Efter jag duschat stack jag till affären, köpte en blå tröja till migsjälv och en plansh som min syster ska få i julklapp. Det är en stor plansh men new york på. Snygg tycker jag.
Sen har jag funderat på vad man ska köpa till mamma, pappa, farmor&farfar och mormor&morfar.. Dem ger ju aldrig några önskemål.. Och man vill ju köpa något som dem blir glada över. Svår sists.

Och morfar har fått lunginflammation, hoppas han blir frisk till min födelsedag, och till sin egen som är några dagar efter. Då fyller han 93 år.

Tror att denna skolveckan som börjar imr kommer att bli sjukt najs;
måndag, börjar 11.10, har 2 lektioner
tisdag, LEDIIIIG! Och jag är ensam hemma, NAJS!
onsdag, 1 lektion, sen sacomässa.
torsdag, börjar 12.20 med bio med klassen, sen 1 lektion.
fredag, 2 lektioner, dock håla, men vafan det är ju ändå fredag!

Nu ska jag kolla tv och läsa lite i min engelskabok..
Ha're gött!

Dagens låt: Alice - Avril Lavigne
Tycker den är fin.

Vettefan vfr hela inlägget blev i kursiv stil?! Råkade trycka på Ctrl och en annan knapp.. och nu kan jag inte få tillbaka det.. ?!

EDIT: AH, jag fixade det! Det stod på adress i HTML koden. Ibland är jag lite clever! hehe
2010-11-21 @ 18:54:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0