dag

Soooooooooov ut, länge. Till 9. haha. men det är länge för att vara jag, kunde nog somnat om om jag ville, men jag tyckte det var dags att gå upp och göra scones. Så det gjorde jag.
Scones och oboy! MMMmm Och tända ljus! Myyysigt!

Sedan dess har jag bara slappat... kollat på tv och sen suttit vid datorn och kollat på bilder på H på facebook.. hehe... JAg troooor jag ska släppa han ur tankarna.. det kommer ändå aldrig bli vi. Vet inte om jag ens vill det va, men i tankarna är det så trevligt.. Nackdelen är att när jag tänker på han är han en ssååån fin person o allt, jag känner han inte så bra, men jag tror att jag gör han perfekt i mina tankar.
Och det ska man ju inte göra.
Så kanske bäst att sluta tänka på han nu.

Snart ska jag ta och träna ett pass på crossssen, göra lite situps och så.. ska bli fit! Tror jag snart ska få loss tummarna och boka in ett sista pass på gymmet, tror det blir ett core pass då. Har en liten put mage som inte ser okej ut i min balklänning. Väck med putet!

Sen sjunger jag säkert singstar och dansar runt i huset. ÄLSKAR ATT VARA ENSAM HEMMAAAAAAA!!!!!
Jag behöver verkligen en sånhär dag, helt för mig själv! Så jag är väl hyffsat glad.

Imorron kommer nog bli bra, hoppas jag(fan vad jag ska hoppas hela tiden dåå). Sacomässa. Sen tordag bio med klassen! Nice.

Orh, mina kompisar ska UUT på lördag, kul för dem. "Vi ska ut på lördag, hade önskat att du kunde följa med..:( " Jag HATAR att inte vara 18........
18 dagar kvar..
Måste se till att skaffa id-kort sen också, så jag slipepr ha med passet när jag ska ut . haha
Och sen ska jag söka jobb, har skrivit klart mitt CV!

På söndag är det första advent! Redan? JA! FRRRAM MED JULPYNTET! WOOP! Älskar jul o så...!

Jag har fått en ful, röd, stor finne  på vänstra kinden. Nice... Jag som var så glad att jag inte hade några finnar atm. Menmen.. tonnåren är vad dem är...

Nu ska jag runda av detta osammanhängade inlägg med att säga; Heeedå.

Dagens låt:  Crossfire - Brandon Flowers

2010-11-23 @ 12:27:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0