BUSSigt!

Hemmmmmmma. Det var så otroligt skönt att komma hem idag, och jag ska berätta varför. Tar allt från början.

Vaknade tidigt och kunde inte somna om för det var såå kallt. Det är fullt med snö. Sen en tråkig lektion. Sen vänta på tåget till malmö för vi skulle på sacomässa.
På sacomässan i malmö, massa fakta om olika högskolor och universitet. FULLT MED FOLK, man fick ont i huvudet där. Kluven över vad jag ska göra sen? Ja. Jag har inte tänkt mycket längre än studenten.. Men jag var där för att få information, jag vet ju typ vad jag vill göra, jag vil ljobba med någon typ av inredningsdesign. Så lite info fick man. sen är jag sjukt sugen på att åka utomlands.. jaja Jag har ett tag på att tänka på det.
Sen skulle vi hem, jag fick vänta på några killar som trodde vi hade gott om tid... Så jag missar stadsbussen som ska ta mig in till en station där jag kan ta bussen till min lilla by...... Den var 2 minuter tidig. Fasen. Väntar i 10 min på nästa buss, och jag tänker att jag kaaaaaaan nog hinna med min "bybuss". Men NÄ, jag missar den precis... Så jag tar en buss till lund, för jag pallar inte stå ute och vänta. Då märker jag att lundbussen stannar på samma hållplatser som bybussen.... Så jag får iden att trycka på stop och springa ifatt bybussen där framme...... Hinner jag med den? Nepp. Så jag får ju springa tillbaka till lundbussen då den är på våg att köra.. Men jag hann på den igen. Fast min plats var tagen.. Attans.
Så jag hoppas på att hinna med min direktbuss från lund istället..
Väl framme på en busshållplats i lund så ser jag miin buss lite längre fram, så jag spriiiiiiiinger...................MEEEEEEEEN så kör den. Jag vägrar att acceptera detta så jag springer efter bussen! Lite längre fram är det ett trafikljus, som är rött, så bussen stannar. Då hinner jag fram och knacka på dörrarna.. Som tur va, så är det en snäll busschaufför(FOR ONCE!), så han öppnar dörrrarna och skrattar .. Kulkul. Jag tackade för han öppnat.
Så slutligen kommer jag hem. Stack från mässan vid 2, var hemma 4... 2 timmars hemresa. På en mils sträcka ungefär..
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ BUSSAR! Suck.



Sen när jag kom hem tig mitt godisabstinens över och jag letade igenom huset efter godiset som mamma har gömt... Hittade det inte det. Arg. Allt jag vill ha är EN ynka liten godisbit för att stilla mitt begär..

Fick också reda på idag att vi inte börjar 12.20 iaf.... Vi har lektioner på morgonen. Men jag tänker vara lite rebellisk och struna i engelskan iaf.. Eheh.

Sen ramdomly, en  sak om F. Hon har en visningsbild av sig själv på facebook när hon är lättklädd och hänger uppochner på en strippstång med särade ben..... ATTENTIONWHORE!
Oh, jag tycker att hon är sååå falsk och ful. Fylls av avsky när hon är nära faktiskt. Döljer det väl, eller jag försöker iaf. Men ush. Vad hennes personlighet är ful.

Imorron är det bio med klassen, det ska bli kul.
En månad kvar til jul, TAGGA!
17 dagar till min födelsedag, och min första utgång. Hehe

Dagens låt: This is war - 30 seconds to mars

 

30 seconds to Mars är ju skitbra! Har aldrig lyssnat på dem så mkt innan.

2010-11-24 @ 18:47:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0