glatt

Tjoheeej!
Idag har jag haft en bra dag.

Vaknade med huvudvärk, tog en ipren!
Kom aningens sent till svenskan, men det är ju pga snön. Och fröken står och pratar om några gamla arbeten vi har lämnat in och hon har rättat. Hon sa att det var måånga som hade fått VG+ för att de inte hade fått med helheten o så.. det var bara EN grupp som hade fårr MVG för deras arbete var exeptionellt! Jga satt o var jätteorolig, "fan jag kommer få dåligt betyg.. " MEN VET NI VAD?! Det var min grupp, jag och F som fick MVG på vårt arbete!!! WOOOOOOP WOOOOP! YES! GLAAAD!
Och sen ska vi börja ett liknande arbete, fast på renässansen ist, och då frågade en killkompis mig om jag ville jobba med dem(vi skulle  vara 3 i gruppen), JA! Det ska bli mkt roligare än att jobba med F. Hehe och hennes min när hon inte hade ngn att jobba med! Hehe lite rätt åt henne...

Sen innan bion gick vi in ett gäng på espresso house och satt o mös, det var trevligt. Pratade lite om balen, de frågade om jag hade ngn att gå med, så sa jag att jag inte visste... för att jag hade inte svarat och han har ju inte frågat igen. Och det var ju veckor han sa att han skulle fråga igen IRL.. vilket han inte har gjort... Han får faktiskt ta att anstränga sig lite tycler jag.. annars så hittar jag ngn annan att gå med...
Sen var det bio, och det var kul. Filmen var knas. Fishtank.
Och sen sista letionen var, het okej.

 

Det har varit svinigt kallt idag, men jag blir så glad av snön! Den är så fiiin och julig!! Jag vill bara plocka fram allt julpynt nu!!
Nackdelen är att man fryser och halkar, ALL THE TIME.

Ska snart träna crosstrainern. Sen dusha och sen sova. Har sovit så dåligt de senaste nätterna.

och fick idag reda på att vi har as mkt i skolan innan jullovet... ska läsa ut Romes o Julia och en engelska bok, 2 prov, en uppsats, ett arbete, ett personporträtt, 2 redovisningar... ja det var det. ALLT nu på slutet. Jobbigt!

Dagens låt: Billie Jean - Michel Jackson

2010-11-25 @ 20:02:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0