FANtastiskt.

Då var denna veckan över, eller skolveckan. Skönt.

Vaknar tidigt för det är en sotare som kollar skorstenen.. på min sovmorgon. Men vad ska man göra liskom. Sen kommer jag till skolan, fysik. Sen två timmars håla.. underhåller mig genom att läsa i engelskaboken.. sen sätter jag mig vid en dator i bibblan, då, när det är 20 min kvar av hålan, så ser jag att läraren vi ska ha är sjuk o att lektionen är inställd....... Jag kunde stuckit hem vid 11 !!!!! Fuuuuu. Det är en väldigt typisk sak som händer mig.. blir så arg.
Menmen.

Sen kommer jag hem klockan 2, pepp på en myskväll hos B med några tjejer... men sen får jag ett sms dör det står att det inte blev ngt. Så det får väl bli hemmekväll som vanligt. Happy life...
Men det blir nog god mat iaf, INTE hämtmat for once! Haha. Det blir fläskfile och potatisgratäng.
Och julstakarna är framme, mysigt!

Oh, jag trodde att vi hade chill i skolan nu innan lovet. Bara ett fysikprov och engelskan.. MEn ack så fel jag hade, nu har lärarna lagt till myyycket till. Så vad jag har kvar i skolan är:
- Fysik B prov
- Läst ut Fahrenheit 451 på engelskan,
+ analysera och redovisa den muntligt
+ att skriav en uppsats på den. (Jag har inte ens kommit halvvägs i boken..)
- Samhälls prov (politiska ideologier)
- Ett personporträtt i svenska (jag ska skriva om lady gaga)
- Ett grupparbete i svenska, då vi alla i gruppen ska läsa ut Romeo och Julia, och sen skriva en analys på den. (fick boken igår, så jag ha rinte ens börjat..)

 

Så det blir ju kalaaaas. 2 böcker, på 2 språk, på sammagång..... INTE en bra kombination, specciellt för mig som inte gillar att läsa. Så dessa veckorna i skolan lär ju bli haaard work work.

Om 15 dagar fyller jag 18! WOOP. Längtar!

Satt o pratade med killen som "bjöd" mig på balen över msn, han har ju sagt att han ska fråga mig IRL också.. Men han kanske har ändrat sig.. Jag gick iaf och satte migbredvid honom när han satt själv och pluggade. Men inte frågade han. Men jag ångrar inte att jag sa "Jag får tänka på det". För jag vill inte bli tagen för givet, jag kräver inte mycket, men man kan väl fråga på ett liite finare sätt än "Ska vi gå då?" på msn....

Nu ska jag ut i kylan och gå en sväng med hunden.

Dagens låt: Having a blast - Green day

2010-11-26 @ 16:48:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0