telelele

Hej bloggen....

En tråkig hemmakväll som vanligt igår, satt inne på facebook och drägglade över bilder på H.... och kollade på hans musiklista på spotify (vadå stalkerish??? hehe). Mmmm, jag vill ha han.
Men sen blev jag ledsen, för jag vet att jag inte kommer att få han. Och om jag hoppas och försöker få han, kommer jag bara bli ännu mer besviken och känna mig misslyckad. Så det är nog bästa såhär.

Nu kollar jag runt lite på mobiler. Ska kanske önska mig det i födelsedagspresent, då jag antar att mamma o pappa inte kommer att komma på en bra överaskning. Annars så köper jag den själv på mellandagsrean.



Gillar denna! Sony Ericsson Xperia.

Och denna verkar också bra. Htc wildfire.

Det spelar nog ingen större roll vad jag skaffar för telefon, det är en uppgradering i vilket fall somhelst. Men jag vill INTE ha en Iphone... alla har det. Och jag tycker inte att de är speciellt snygga..

Känner att det är dags att gå vidare från min fina Motorola razr. Den suger egentligen... Jag köpte den för att den var fin. Och det står jag fast för. Har haft den i 3,5 år nu.

20/7 2007 - x/x 2010. ♥
Kan ju inte sätta slutdatum än, för jag har ju inte köpt en ny än.. 

Nu ös-snöar det ute, så får se om jag och min syster kan ta oss till affären och kolla julklappar, kläder och mobiler... probably not.
Sen ska jag plugga lite, och läsa bok.. Och träna lite på crossen!
Blir hemmakväll ikväll igen, wiiie......
 
NU ÄR DET BARA 2 VECKOR KVAR! 14 DAGAR!!!

Dagens låt: 80 - Green day

Åh jag vill ha ett Ps3 så jag kan spela mitt Green Day rockband... Har väntat sen i mitten av sommras då jag vann spelet. haha......
2010-11-27 @ 13:19:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0