taggar december!

ÅH, nu har jag ätit så jag har fått ont i magen....
Men jag ska ta allt från början, dagen då.
Vaknar, svinkallt på rummet.. äter  och så, går till bussen, har mina lektioner.. chalalala. Sjukt intressant.
Sista lektionen har vi engelska, då jag och en annan kille som jag inte känner ska stara en disskussion. Det gick ju sådär. Jag kände att jag var röd som en tomat i ansiktet.. Vår engelskafröken var lite ur balans, o det förstår jag. Hon berättade att hon hade blivit rånad på morgonen... eller utsattt för rånförsök. Hon hade varit påväg till skolan så hade en kille med pistol kommmit fram till henne o sagt "Ge mig väskan!". Hon hade bara börjat skrika, och en kollega till henne hade varit i närheten, och då hade rånaren gått iväg.. Så hon hade tur, i oturen. Fyfan vad hemskt det måste varit..
Sen stack jag till affären och träffade en kompis, hon jag skulle träffat i söndags. Jag köpte en klänning från MQ, 499 spänn. En bh från cubus, 99 kr, och en stickad tröja 199 kr. Så ca 800 kr gjorde jag av med idag. Men jag har inte handlat på länge.
Sen gick jag hem i kylan. Hungrig som fasen. Jag gjorde fläskpannkaka, och den ska ju stå i ugnen i 40 min. Så när den väl var klar så slängde jag i mig en rejäääl bit. Och nu har jag ont i magen.

Och nu sitter jag här. Ingen Dh ikväll..  Men det är PH. Sen ska jag nog träna crosstrainer. Och jag borde plugga fysik. MEN jag haaatar att plugga hemma..
Imorog får bli en pluggdag.
Imorron är det DECEMBER! NAAAJS! FÖDELSEDAG, JUL OCH NYÅR!
Åh. Ska bli kuligt. Ska nog kolla på julkalendern imorronbitti också, haha. Måste se vad det är för ngt. Antar att det inte är i klass med greveholm, men ska kolla bara för att. Töntig som jag är.

<3

Sen börjar jag undra en sak, en kille som jag har varit kompis med länge, börjar skicka hjärtan till mig och skriva snygging. Det kan vara en skojj sak så va, som inte betyder ngt. Men man blir ju lite konfunderad, men jag hoppas att det är på skojj.

Och om 11 dagar är det slagt! Tagg!

Dagens låt: 21 guns - Green day
Den låten, ger mig rysningar och en fruktansvärd nostalgi.. Love it!


OCH GRATTIS TILL MIKE DIRNT(Bassisten i gren day) SOM FICK EN DOTTER IGÅR! Så söt.
2010-11-30 @ 19:33:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0