Kyla. Rätt igenom.

Hej.
Nu ska jag sammanfatta lite av EMA, eller av et jag såg.
Eva Longoria, Kul tjej. Det var bra att de bytte ut Katy Perry, även om hon också gjorde ett bra jobb. Sen fattar jag IKKE hur Jusin Bieber kan vinna Best male? Han är ju inte ens man än! Om det funnits best boy, då hade han kunnit vinnan den, för han är bar för sin ålder, men han går ju inte att jämföra med Eminem tillexempel.. som hr varit i musikbranchen innan Justin ens var född. Nä jag tycker inte att han förtjänade det.
Och jag tycker INTE att Tokio Hotel förtjänar Best world stage performance..... Nä. De vann för att deras fans har suttit som galna och röstat och röstat.... Om det var en tävling om galnast fans, ja då hade väl de förtjänat det priset. Men inte best world stage... det förtjänar Green day..! De har spelat på ett fullt Wembley!
Och deras tacktal.. sitta i en soffa och tacka lite. De förtjänade inte det.
Jag är inte sur över att Green day "förlorade".. men alla andra band i den kategorin förtjänade det mer än TH.

Sen stängde jag av.
Sov.
Lång sovmorgon. Klippte min lugg i morse, så gott om tid hade jag! Hehe. Jag klippte inte så mycket.. bara så jag kan se ordentligt. Jag tyckte det blev bra.

F säger inte hej till mig. Haha. Sne när hon upptäcker att ingen annan ska stanna o äta i skolan kommer hon med ett fjäsk sms till mig o frågar om jag ska äta o pusspusss. Den människan äcklar mig.

Det var RUSKIGT KALLT idag. Den isande vinden.. uuuuhu. En liten försmak på hur vintern kommer bli kanske? Men vintern är ändå mer najs än höste, då är det snö och jul belysning som lyser upp gatorna o gör att allt känns varmare.

Nu ska jag pluggaaaa svenska. O jag måste köpa farsdag present. O så ska man hinna ha ett liv också. Jag känner mig helt avskärmad från allt annat just nu. Men efter svenska provet kan jag nog släppa det.
Imorron måste ajg iväg till affären o hämta ut mina piller, o då kan jag ju passa på att köpa present till far min. MEN JAJG MMÅSTE HINNA PLUGGA OCKSÅ. Provet är på onsdag. FaaaaaaAn. Det är bara att ta tag i det.

Egentligen känner jag inte för att skriva mer här nu.
Men jag måste säga RIP till en kille i min klass, eller han skulle ha börjat i min klass i höstas. Han var o hälsade på klassen i slutet av vårterminen o presenterade sig o sa att han skulle börja i vår klass i 3an. Men han kunde inte börja för han blev ännu sjukare.. Han har en hjärntumör.. Så idag fick vi reda på att han dog i helgen. Sjukt sorgligt. Jag hoppas att han får det bra i himmlen. Vila i frid Joakim!

Dagens låt: November rain - Guns N Roses
Tillägnad Joakim!
2010-11-08 @ 18:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0