ack med klack

Dagen idag var bajs. Dvs inte så bra. Tog på mig mina nya skor, med klack, så jag fick ju JÄTTEONT i mina fötter... Och jag har ont i min mage.. och i huvudet. Och jag har haft ont i örat. Wäh. vad jag gnäller.
Jag är SÅ trött på att inte bli tagen på allvar. Jag kan säga lite knäppa saker ibland, jag veet. Men jag är inte korkad. Jag är så trött på det........ Och jag är så trött på att inte uppskattas. Jag menar inget stort, men ett litet tack om jag hjälper en med något, om jag väntar, lyssnar eller något sånt litet. Jag behöver inte ha ett tack, men att någon gör detsamma för mig ibland.

Det var minnesstund för han som dog. Det var väldigt akward för ingen kände ju han särskilt bra, då alla bara träffat han den gången han var o hälsade på klassen i våras. Men jag försökte komma ihåg han och tänka på honom. Måste vara hemsk och dö utan att någon tänker på en, o glömmas bort. Det vill inte jag vara med om iaf.
Men jag tycker ändå det är fel o sitta med mobilen under minnesstunden.. som någon gjorde.

Nu har jag lite deaptalk med en kille i min klass över facebook. Haha. Men dte är skönt att kunna prata med någon så ibland. Han är en bra vän.

Fick tillbaka mitt engelska prov. Kontrollräknade, vilket var bra, för tantan hade missat en heel sida med poäng, 20p! O missat lite poäng här o där.. Fanns inga betygsgränser.. men jag skulle gissa på ett vg ungefär..
Men en kul grej, jag fick MVG på min monsterbild!! Den på digitalt skapande, shit vad chockad jag blev! O glad! Hoppas att jag har chans till att få ett MVG i den kursen!

Sen fick jag höra att vi kanske inte har jullov förren den, 22a december!! VILKET SUGER! Man måste ha tid att förberdea sig för julen, julmat, presenter, julgran, pepparkakor o allt sånt. 22 är för sent. Man borde inte få lov att gå längre än till den 20e, så kan man börja någon dag tidigare i januari sen istället... Dte heter ju JULLOV för att man sk avara ledig över julen, och julen börjar innan den 23e enligt mig! Jag älskar julen!

Nu ska jag laga mat, stänga av datorn, PLUGGA och sen kolla på desperate houswives!

Och så avslutar jag dette inlägg med ett STORT grattis till en av mina bästa vänner som fyller år idag!


Dagens låt: Jinx - Green day
2010-11-09 @ 17:00:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0