var är glääädjen?

Handbollsträningen igår,, det var målvaktsträning. JAg är målvakt. Men det var mer SKJUT SÅ HÅRT NI KAN, TÄNK INTE PÅ ATT NI KAN TRÄFFA HENNE I ANSIKTET. Jag har så satans ont i mina ben nu. Helt blå o röda av alla de skotten. Och jag fick inte så mkt beröm. Menmen det är så det är i det laget. Saknade handbollsglädjen. Som har funnnits i båda klubbarna jag har spelat i. Men jag kändeinte av det här.
Jag ska dock ge det en chans till och träna idag också. Hoppas det går bra.

Dagen idag är inte mkt att säga om. F är en jäävla blicth. Hon TOTAL dissar mig! TOTALT! Sjuka människa.

Tycker det är dumt att NÄR man vill se/träffa en människa, så ser man inte den. Jobbigt.

Nu ska jag iväg o träna.
Desperate houswives ikväll. Jaaah!

Dagens låt: Last of the american girls - Green day

2010-11-16 @ 18:03:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0