-.-

Vakna, frukost, handla på maxi, gå från maxi till ett shoppingcenter (typ 20m) där jag köpte skor och en present till F.
Sen tog jag bussen till skolan, där jag provade studentmössa. Jag är 99% säker på hur jag vill att den ska se ut. Jag pallar inte ha en massa dyra tillval, så jag kör på standard och mitt namn o klass. Ska nog beställa en student 2011 hoodtröja också. Sen funderar jag på att beställa årsboken, men den blir bara kul om det är många andra från skolan som beställer den också. Så det är väldigt mkt tvek på den..
Sen åkte jag hem och åt en kanelbulle. Det var min lunch.
Kom hem, åt frukt. Och en bit tigerkaka, som jag bakade med min syster igår.
Sen kolla Tv, göra lite skolarbete och ut och gåå.
På onsdag ska jag ha en presentation för klassen om en nyhetsartikel, som se hela klassen ska diskutera efter min presentation. Jag ska ha en artickel om hår, i armhålor o dylikt på kvinnor. För det anses ju äckligt av så många. Så det kan nog bli kul att disskutera.
Sen en annan sak om onsdag, jag ska ju egentligen sluta efter den lektionen, kl.11, meeeeen nu säger vår projekthandledare att vi måste komma på handledarmötet klockan 13.00....... SUCK. Alltid något när jag ska sluta tidigt, ALLTID. BLIR SÅHÄÄÄÄÄÄR IRRITERAD! O sen kommer jag säkert att missa bussen också bara för att..

Nu ska jag duscha och sen sooova, upp tidigt imoron då jaa.
Sen ska jag träna Strip Aerobic imorron igen, fast denna gången ensan, B skulle inte idag. Nehepp. Jaja.
Sen Börjar äntligen DESPERATE HOUSWIVES!!! Åh vad jag har saknat det! Hoppas att dte blir en bra säsong. fast jag ska ju inte hoppas på något, det brukar ju alltid skita sig då.

Och jag har börjat att skriva CV! Ska söka jobbb i lite olika affärer här i närheten. Kan vara bra att tjäna lite pengar, det har jag aldrig gjort innan! Och speciellt nu för det kommer bli så gelat dyrt med allt studentgrejs.

Dagens låt: She - Green Day
2010-10-04 @ 20:45:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0