fredag

FREDAG! Ett av världens härligaste ord! Och när man går ut ur skolan på en fredag kan man bara pusta ut, älskar fredagskänslan! MMm
Nu har jag precis ätit en god mat, stekt fläskfile med någon slags potatimos i ugn typ(det ar gott) och berneasås! Bättre än köpemat!! Sen ska jag se en film, New moon tror jag, och äta godis. Så jäkla najs med heelg! Om en vecka är det höstlov! 

Dagen idag var helt okej. Först fysik, sen 2 h håla som jag spenderade i infoteket(bibblans datasal) med några i klassen och sen digitalt skapande. Äntligen känns det som jag kommer någon vart, fick jättemycket hjälp av läraren för vi var så få på lektionen idag. Min bild börjar äntligen att se lite läskig ut, och jag kom på några nya ideer som kan få den att se riktigt rärlig ut!

Imorron händer inte så mycket. Plugga samhäll och städa( för det gjorde jag inte förra veckan..). Sen kasnkekanske hem till en killkompis som fyllt 18, men jag är tveksam. Ska nog skylla på min förkylning.... ibland är det bra att vara förkyld.

Och tillsist kan jag säga att jag tycker att det är sjukt dålig stil av B att aldrig höra av mig. Träffade henne på bussen flr ngn dag sen. Hon bara pratade och pratade.. jag fick inte en syl i vädret. En annan tjej som vi kände var med på bussen, S. B kunde säga: "S, du anar inte vad som hände mig igår..." När jag sitter precis bredvid. Snacka om att bli behandlad som luft. Och jag skickade ett sms igår när jag var sp glad att H hade tackat ja på mitt evenemang. Men hon svarade inte.. (andra gången hon ignorerar mitt glädjesms). Jga pallar inte anstränga mig mer, jag får ju inget tillbaka. Hon är ingen bra vän. Ångrar lite att jag gav henne den boken i födelsedagspresent, som jag satt timmar med. Hon har säkert slängt den. Förvånar mig inte om hon har det.

Dagens låt: Last of the american girls - Green day
2010-10-22 @ 18:58:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0