sigh...

Trött på livet? Ja. Eller iallafall mitt eget liv. Det är så fruktansvärt tråkigt... Jag blir snart galen. Tur att de inte är så lång tid kvar till London.
Suck suck suck.
Skulle ju egentligen till affären idag och lämna Cv, men nä, det blev inte av. Tjejen jag skulle dit med kunde visst inte längre, så vi får ta det på tisdag istället.

Imorron är det måndag, nu vecka. Jag hoppas att jag blir sjuk snart, så jag kan stanna hemma lite. Helst typ kräksjuka, även om det är fruktansvärt räligt, så är det bra för då tappar man lite i vikt.
Farmor och farfar har precis varit här, vi har fikat och pratat... fats bara om tråkig aänmen. Och jag undrar när farmor ska sluta att pilla mig i ansiktet,... ALLTID två häder, en på varje kind och trycka ihop ansiktet. I hate it! Men jag vill inte säga till, då kanske hon blir ledsen.

Nu är jag så trött... Jag är trött hela tiden. Fick migrän igår kväll och kunde inte sova.. Känner att huvudvärken är påväg tillbaka nu igen.

Vill sova.

Dagens låt: Keep holding on - Avril Lavigne
2010-10-17 @ 16:39:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0