små saker

Hej, då var onsdagen avklarad. Det var bara en lektion. Men det var bra, jag är så förbaskat förkyld och mådde inge bra. Jag var hemma vid halv 12. Skönt. t en macka till lunch. Sen har jag bara kollat på TV, hehe. men jag ska nog ta tag i migsjälv och plugga lite till engelska provet imorron, 8.15.... oooh smärta, det betyder att jag måste upp vid 6, jag vill inte upp så tidigt... Jag vill vara hemme i min säng och sova bort förkylningen. Måste bli frisk innan höstlovet! Bara 7 skoldagar kvar till höstlov nu! 
Förövrigt var det en lagom dag idag, några småsaker som lyser upp hela dagen. Bara ett otroligt vänlig "hej" från en i min paralellklass, ett "hur mår du?" från en i min klass som såg att jag inte mådde så bra idag, så det var inget hej,läget?- hur mår du , utan med mer betydelse, så man kände att man syntes och att någon bryr sig typ. Svarade med att det var bra, lite förkyld bara. Du ser väldigt förkyld/sliten ut. Tack hehe...  Men det stämde, dessutom hade jag inget smink på mig idag. Sen bara att någon kommer fram och börjar prata om något som vi inte har pratat om på jättelänge, om tatueringar. Jag ska ju tatuera in "There's nothing wrong with me, This is how I'm supposed to be" och det ville han med... han hade fått iden av mig.. men han gick med på att ändra sig, så nu har han hittat en ny text. Så det är bra!
Och sen en kille i min klass sa att Snaart är det fest! Han syftade då ppå min fest i januari, men det var kul för det visade att han såg fram emot den!
Alla dessa småsaker, de små orden, de uppskattande blickarna, DET gjorde min dag!
Fina människor.

Snyter mig konstant och andas som en hund i öknen, tungt. Och huvudet. ... ORH. Vill vara hemma.. men då missar jag så mycket. Funderar på att gå hem tidigare imorron om jag fortfarande inte mår så bra.. Så jag hinner skriva provet och gå på svenskan iaf.

Förresten så klarade jag av Kungen! Ett kortspel jag har på datorn! Woho! Har aldrig klarat det innen!

Innan dagen når sitt slut så ska jag också ha ringt Ungdomsmottagningen, ska bestämma en tid så jag kan få nytt p-piller recept. Hade samlat mot till att ringa, så är det lunchstängt. Jaja... typiskt. Får försöka sen igen.

Har avbokat mitt spinningpass, lite synd för jag ville verkligen testa det. Men min hälsa är viktigare. Jappjapp.

Nu tänker jag avsluta detta inlägg med at skriva: Engelska C suger!


Dagens låt: All the samll things - Blink-182
2010-10-20 @ 13:47:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0