little girl

Sovmorgonen försvann för att det var fysikprov. Det gick ändå helt okej, för att inte ha pluggat så mycket. Jag trodde att det skulle bli mitt första ig på gymnasiet innan, men jag tror att jag klarar mig. Jga skrev på alla uppgifter! Fats hann inte skriva klar den allra sista.. menmen.
Sen åt jag lite flingor till lunch. Det var fifa 11 turnering i aulan idag, och jag ville såååå gärna vara med. JAg har ett fifa spel här hemma, så jag kan ju faktiskt spela,,, och ajg är ju inte där för att vinna, dte hade varit kul att spela bara. Man fick extra poäng om man hade en fotbollströja på sig, så jag tog med min man. u tröja.
Men såklart vill ingen spela med mig.... jag går dit med Fs nya bästa vän. Hon är snäll, men jag tycker att det är svårt att prata med henne, vi är så olika. Men ett plus är att det är 2 sjukt snygga killar där, mmmm ögongodis!
Senare så gick jag dit igen, denna gången själv, för ingen annan ville dit/hade annat att göra. Jag saknar att gå i samma klass som B. Vi hade alltid(ja oftast iaf) skitkul i skolan. Vi kunde fjanta oss och vi var med varandra hela tiden om den andra ville gå någonstans.
går dit en gång till senare på dagen o hoppas att någon i min klass är där som jag kan prata med, men nej, så jag ser helt mobbad ut när jag sitter där helt själv..

Sen ser jag H också idag, inte i aulan dock. Men han går förbi, jag står med ryggen emot, men sen vänder han sig om med huvudet, fast fortsätter att gå framåt. Ett litet flin dök upp på mina läppar då. Han är sååå söt.

Sen innan min sista lektion kommer en i min klass o pratar med mig, o då säger han att han vill spela! Halleluja, fast såååklart var det försent att anmäla sig då.....
Han säger också att han har en kompis som har bra och stora högtalare som man skulle kunna använda till min fest! Hoppashoppas att vi får låna dem!

Äntligen är det helg, långhelg. är ledig på måndag, men jag ska nog ändå in till skolan någon gång under dagen för att prova studentmössa.

Imorron ska jag träna zumba och sen fika med en gammal vän, min bästa vän från låg- och mellanstadiet. Ska bli trevligt.

Nu ska jag snart ut med hunden och sen blir det maat. Köpemat såklart, som det brukar bli på fredagar. Hemmakväll...igen. Men nästa vecka är det äntligen fest!

Har börjat så smått att kolla på olika dansskolor. Ska prova på streetdance på torsdag med B.

Dagens låt: ¿Viva la Gloria (Little Girl)? - Green Day
2010-10-01 @ 16:53:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0