10.10.10

Så, söndag.. Vaknade, kollade på när syster spelade match. Dem spelar i f97 serien och dem är bara f98or, o så vann dem ändå med 20-2, starkt jobbat tjejer!
Finns inte ord för hur mycket jag saknar handbollen, redan.
Imorron ska jag på ett möte "för volentärerna" som ska jobba på handbolls vm. Känns fel att jag ska tjäna pengar till en klubb som lade ner mitt lag, men det lär ju bli en sjukt kul uppplevelse.

Annars, idag har varit en sjukt tråkig dag. Farmor o farfar kunde inte komma för deras bil krångla. Så jag har i princip bara suttit framför datorn och TVn. Och kladdat lite på min systers väggar för hon ska renovera sitt rum. Bara suttit och tyckt lite synd om mig själv, jag är så ensam blablabla.
Jag måste bara säga en sak om B. Hon säger alltid att hon aldrig har tid att träffas, och jag vet att hon har jättemycket som händer hela tiden, och jag vet att hon har fått magkatarr av att stressa så mkt, så dfr har jag aldrig insisterat på att träffas, hon bara nej jag kan inte. Okej säger jag. och så är det varjeeee gång. Hon frågar aldrig! Så jag har fan tappat det nu. OM hon vill umgås med mig, om hon vill ha kvar mig som vän så får hon ta ochhära av sig. För hon har inte varit en bra vän alls på sistnde(under en ganska lång period nu faktiskt). JAg är trött på det. Och droppen som fick bägaren att svämma över är att hon träffar andra kompisar, om hon har tid att träffa dem så ofta så borde hon väl ha tid att träffa mig? Nä, dålig vän. Thera I said it. Jag är så trött på att jag ska komma i sista hand.

Min granne, som bor på andra sidan gatan har skrivit till mig på facebook, och jag är inte ens vän med han. Har alldrig snackat med han. O nu skrev han "har du kasnke lust att träffas någon gång? :D snacka skit :D" 
Vill inte! Men jag kan ju inte skriva nej rätt upp o ner... men jag vill verkligen inte. 

Sen fick jag ett samtal från the studio, en kompis hade visst rekomenderat mig, så jag kan få en gratis styling och photoshot(eller vad det heter). Det hade varit riktigt kul. Men vi bestämde inget datum, de enda datumen som var lediga var de jag var i london.. Men hon skulle ringa tillbaka efter oktober o se. När jag berättade det för pappa förväntade jag mig en skeptiskt reaktion, men han verkade tycka det var kul.
Jaja.

 

Nu är det gossip girl på Tv, men jag orkar inte röra mig mot Tv'n atm.

Och imorron är det skola.. .uuh. Har en k'nsla av att detta kommer bli en jobbig vecka, dock har jag inga prov som tur är!

Jag önskade mig något klockan 10:10 den 10/10/10. Men jag säger inte vad, för då slår det inte in! Nästa gång det är 3 likadana siffror så på rad är inte förren den 1a januari 3011, alltså 01/01/01. Så det är lite kul att man har levt under en sådan, och under ett millenium. Dock var jag bara 8 år, med det är ju lite häftigt!

Dagens låt: Whatsername - Green Day

2010-10-10 @ 19:47:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0